3
1
Fork 0
dydaktyka/bikol/DPRILI1_2011920L/frisbee.md

3.1 KiB

Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc s434762,s434624,s434734,s421454:admin,read,write Known:read All:

Tytuł projektu: UtliTracker - portal dla miłośników Ultimate Frisbee

Skład zespołu:

|| Imię i nazwisko || Numer indeksu ||<:> Rola w zespole || || Jędrzej Nowak || 434762 ||<:> Product Owner, Dokumentacja || || Filip Kudliński || 434734 ||<:> Front-end developer || || Jakub Kaczmarek || 434624 ||<:> Front-end developer || || Rafał Ciećwierz || 421454 ||<:> Backend developer||

Krótki opis projektu

Celem naszego projektu inżynierskiego jest stworzenie strony internetowej, służącej do śledzenia wyników turniejów w ultimate frisbee. Dzięki temu osoby nie będące w stanie pojawić się na turnieju, mogą nadal sprawdzać wyniki każdego meczu. Na stronie będzie możliwość sprawdzenia rozpiski turnieju, wyników, statystyk zawodników i drużyn. Ponadto będzie można również sprawdzić statystyki zawodników ze wszystkich turniejów w jakich brali udział. Strona zakłada możliwość założenia konta przez każdego zawodnika, w celu edycji danych takich jak np. zdjęcie profilowe.

Wizja i opis projektu

attachment:Wizja systemu.pdf

Zakres projektu

attachment:Zakres projektu.pdf

Repozytorium

https://github.com/JacobKaczmarek/UltiTracker

Zarządzanie projektem

https://jira.wmi.amu.edu.pl/projects/PUF/

Stack technologiczny

  • Vue.js
  • Node.js (Nest.js)
  • PostgeSQL

Aktorzy, role i oczekiwania

Aktorzy podstawowi

||<tablestyle="width: 70%">Aktor || Opis || ||<20%> Kibice || Podstawowy użytkownik naszego systemu. Ma możliwość przejrzenia wyników i statystyk ostatnich meczów jego ulubionej drużyny. Może również śledzić skład drużyny oraz statystyki poszczególnych zawodników. || || Zawodnik || Ma możliwość założenia konta na portalu. Może dołączyć i być członkiem jednej bądź wielu drużyn. Ma dostęp do swoich statystyk z zagranych przez niego meczy.|| || Menedżer / Trener || Może być nim zawodnik. Może dodatkowo tworzyć i zgłaszać drużyny do turnieju, oraz kompletować skład drużyny. || || Zarządca turnieju || Może być nim zawodnik lub menedżer. Tworzy turnieje i zarządza nimi. || || Protokolant || Osoba wyznaczana na początku spotkania sportowego. Kontroluje przebieg meczu i na żywo wprowadza do systemu statystyki. ||

Aktorzy zewnętrzni

|| Aktor || Opis || || dr. Patryk Żywica || Opiekun projektu. Zapewnia wsparcie nad projektem. Nadzoruje postęp prac w projekcie. || || Twórcy || Twórcy aplikacji. Odpowiedzialni za zaprojektowanie systemu i wytworzenie oprogramowania. ||