3
1
Fork 0
dydaktyka/bikol/DPRILI1_201819L/sc1.md

47 lines
1.7 KiB
Markdown

> Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc
s426161,s426166:read,write,revert Known:read All:
# Temat projektu: Screenless coding {#temat_projektu_screenless_coding}
## Skład zespołu {#skład_zespołu}
\|\| **Imię i Nazwisko** \|\|\|\| **Numer indeksu** \|\|\|\| **Rola w
zespole** \|\| \|\| Michał Ślatała \|\|\|\| 426264 \|\|\|\| Product
Owner \|\| \|\| Anna Krysiak \|\|\|\| 426161 \|\|\|\| Scrum Master \|\|
\|\| Artur Pieniążek \|\|\|\| 426217 \|\|\|\| \|\| \|\| Agata Kucia
\|\|\|\| 426166 \|\|\|\| \|\|
## Krótki opis projektu {#krótki_opis_projektu}
Cel projektu to stworzenie narzędzia umożliwiającego naukę programowania
dla dzieci bez użycia ekranów. Myślenie analityczne i algorytmiczne to
bardzo ważna umiejętność, którą należy rozwijać od najmłodszego.
Niestety w przypadku większości dostępnych narzędzi, programowanie
odbywa się na tablecie/komputerze, a to oznacza wiele godzin spędzonych
przed ekranem. Może to być przeszkodą dla najmłodszych dzieci. Stąd
pomysł na stworzenie narzędzia niewymagającego ekranu.
## Dokumentacja
### Wizja Systemu {#wizja_systemu}
<attachment:WizjaSystemu.pdf>
<https://docs.google.com/document/d/1CP9GY7ehTYjPTlZotr11NrxEWzG5lCo9N7Ldj8MvMmU>
### Zakres Systemu / Model Canvas / Harmonogram {#zakres_systemu_model_canvas_harmonogram}
<https://docs.google.com/document/d/1ckukKyAVRTBzBeymcHd75cjQtrXO2iU3xWxUYpvkiHc>
### Koncept
<https://docs.google.com/document/d/18mFs04-YvuSyjyZIcD6V9CAFriVyQVi5CRBAp_ba8nI>
### Repozytorium kodu {#repozytorium_kodu}
<https://github.com/akrysiak/Screenless-coding.git>
### Jira
<https://jira.wmi.amu.edu.pl/projects/SC1/summary>