3
1
Fork 0
dydaktyka/bikol/ZAPOLI0_2016/Poprawa.md

1.7 KiB

Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc zaliczeniowego.

W ramach projektu, student przygotowuje (indywidualnie) odpowiednie artefakty opisujące system „Automat spożywczy":

Należy zbudować oprogramowanie wykorzystywane do obsługi zaawansowanego automatu spożywczego dystrybuującego napoje, słodycze oraz ciepłe posiłki. Automat powinien obsługiwać proces przyjmowania zapłaty w gotówce oraz kartami płatniczymi. Po wybraniu określonej pozycji powinien wydawać, bądź przygotować określony produkt.

Projekt składa się z następujących części:

  1. Identyfikacja aktorów w systemie. Zakres systemu (IN-OUT). Skrócone przypadki użycia dla wymaganych funkcjonalności.
  2. Pełny przypadek użycia dla dokonania zakupu produktu.
  3. Diagramy interakcji obrazujące realizację procesu zakupu produktu (zgodnie z pełnym przypadkiem użycia). Przynajmniej jeden diagram sekwencji i jeden komunikacji.
  4. Projektowy diagram klas dla części systemu odpowiedzialnej za realizację zakupu produktu (na bazie diagramów interakcji).
  5. Zastosowanie wzorca projektowego w projekcie. Opis (jaki wzorzec, dlaczego, jaki problem rozwiązuje), uzupełnienie diagramu klas oraz jeden dodatkowy diagram sekwencji pokazujący zasadę działania wybranego wzorca projektowego.

Kryteria oceny poszczególnych części są analogiczne jak w trakcie semestru. Najwyższa ocena na jaką można poprawić ćwiczenia to 3.0 (w przypadku skrajnie dobrej realizacji wszystkich części projektu - 3.5).

Przygotowany projekt należy przesłać emailem i/lub przedstawić osobiście w terminie uzgodnionym z prowadzącym zajęcia. Projekty przyjmowane będą do 28 lutego 2017.