3.2 KiB
Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc
Nazwa Projektu
Aplikacja mobilna "Gra miejska"
Skład Zespołu
||Imię i Nazwisko||nr indeksu||email||role|| ||Ewa Chojnacka||indeks||email||Frontend|| ||Daniel Gruchociak||indeks||email||Frontend|| ||Jakub Hope||indeks||email||Backend|| ||Marcin Macias||indeks||email||Backend||
OPIS
Projekt jest aplikacją mobilną dla systemu Android. Aplikacja mobilna, która podczas interakcji z urządzeniem iBeacon odbiera informacje dotyczące zabytku, na terenie którego znajduje się użytkownik, zarówno bawi jak i edukuje. Użytkownicy rywalizują ze sobą, odpowiadając na pytania i wykonując zadania za które otrzymują punkty. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich użytkowników z dostępem do Internetu. Możliwość korzystania z pełnej funkcjonalności będzie wymagała rejestracji.
Licencja
Projekt jest realizowany w ramach przedmiotu „Inżynierski projekt zespołowy", na użytek Uniwersytetu Adama Mickiewicza na zasadach licencji Freeware.
Technologie
Projekt składa się z 3 elementów:
- Urządzeń typu Beacon (wiele)
2. Aplikacja na system Android w języku kotlin (być może część w Java, zależnie od ograniczeń technologicznych bibliotek z których trzeba będzie skorzystać - zagrożenie NISKIE)
3. Aplikacja serwerowa w języku kotlin, oparta na Spring Boot 2 (być może też Java, tak jak wyżej)
Architektura:
Urządzenia Beacon będą wysyłały identyfikatory do aplikacji Android, która na tej podstawie będzie wykonywała pewną akcję. Akcja może być wewnętrzną akcją zdefiniowaną w aplikacji bądź pobraną z aplikacji serwerowej.
Funkcjonalności:
- odbieranie informacji przy pojawieniu się aplikacji w danym położeniu
2. odblokowywanie kolejnych informacji po wykonaniu zadania
3. zbieranie punktów za wykonane zadania
4. przeglądanie historii odwiedzonych miejsc
5. podgląd aktualnego położenia na google maps
6. sprawdzanie położenia beaconów na google maps
7. porównanie punktacji z innymi użytkownikami
8. wprowadzanie nowych punktów za pomocą strony internetowej
9. wprowadzanie nowych tras do systemu za pomocą strony internetowej
Przypadki użycia:
- Rejestracja użytkownika w aplikacji
2. Logowanie użytkownika do aplikacji
3. Wyświetlenie punktacji użytkownika.
4. Wyświetlenie informacji na temat zabytku gdy użytkownik znajdzie beacona.
5. Wyświetlenie pytania dotyczącego zabytku.
6. Wyświetlenie wskazówki za udzielenie poprawnej odpowiedzi przez użytkownika.
7. Dodawanie nowych punktów na stronie internetowej.
Harmonogram:
Dokumenty
||Lp.||Nazwa||Wersja|| ||1||Dokumentacja||1.0|| ||2||Prezentacja||1.0||