aktualizacja laboratorium nr 1
This commit is contained in:
parent
e63f99e44c
commit
c9b4db1bb2
@ -107,7 +107,7 @@
|
|||||||
"name": "python",
|
"name": "python",
|
||||||
"nbconvert_exporter": "python",
|
"nbconvert_exporter": "python",
|
||||||
"pygments_lexer": "ipython3",
|
"pygments_lexer": "ipython3",
|
||||||
"version": "3.7.6"
|
"version": "3.8.5"
|
||||||
}
|
}
|
||||||
},
|
},
|
||||||
"nbformat": 4,
|
"nbformat": 4,
|
||||||
|
@ -93,7 +93,7 @@
|
|||||||
"name": "python",
|
"name": "python",
|
||||||
"nbconvert_exporter": "python",
|
"nbconvert_exporter": "python",
|
||||||
"pygments_lexer": "ipython3",
|
"pygments_lexer": "ipython3",
|
||||||
"version": "3.7.6"
|
"version": "3.8.5"
|
||||||
}
|
}
|
||||||
},
|
},
|
||||||
"nbformat": 4,
|
"nbformat": 4,
|
||||||
|
@ -41,7 +41,7 @@
|
|||||||
"\n",
|
"\n",
|
||||||
"Podczas Laboratorium 1. liderem zespołu jest osoba, która uzyskała najwyższy wynik w teście na lidera podczas wykładu. \n",
|
"Podczas Laboratorium 1. liderem zespołu jest osoba, która uzyskała najwyższy wynik w teście na lidera podczas wykładu. \n",
|
||||||
"\n",
|
"\n",
|
||||||
"Zarówno składy zespołów, jak i liderzy mogą ulec zmianie do zajęć nr 3 włącznie.\n"
|
"Zarówno składy zespołów, jak i liderzy mogą ulec zmianie do zajęć nr 3 włącznie."
|
||||||
]
|
]
|
||||||
},
|
},
|
||||||
{
|
{
|
||||||
@ -76,7 +76,7 @@
|
|||||||
"## Zadanie 2. Burza mózgów i praca indywidualna\n",
|
"## Zadanie 2. Burza mózgów i praca indywidualna\n",
|
||||||
"Czas: 30 minut.\n",
|
"Czas: 30 minut.\n",
|
||||||
"\n",
|
"\n",
|
||||||
"Przebieg: Studenci dyskutują nad wizją projektu, którą chcą przedstawić jako efekt pracy na Laboratorium nr. 1. Może to być projekt, który zespół planuje implementować na przyszłych zajęciach. Jeśli takich planów nie ma, można opracować wizję systemu do prowadzenia testów na wykładach prowadzonych na WMI (lepszego od cybertest!). \n",
|
"Przebieg: Studenci dyskutują nad wizją projektu, którą chcą przedstawić jako efekt pracy na Laboratorium nr. 1. Może to być projekt, który zespół planuje implementować na przyszłych zajęciach. Lista proponowanych tematów projektów podana jest w pliku **Tematy projektów**. Jeśli takich planów nie ma, można opracować wizję systemu do prowadzenia testów na wykładach prowadzonych na WMI (lepszego od cybertest!). \n",
|
||||||
"\n",
|
"\n",
|
||||||
"Następnie każdy student indywidualnie szkicuje wizję projektu na kartce (w postaci interfejsu użytkownika lub schematu działania) i opisuje działanie systemu za pomocą 3-5 zdań. \n",
|
"Następnie każdy student indywidualnie szkicuje wizję projektu na kartce (w postaci interfejsu użytkownika lub schematu działania) i opisuje działanie systemu za pomocą 3-5 zdań. \n",
|
||||||
"\n",
|
"\n",
|
||||||
@ -121,7 +121,7 @@
|
|||||||
"name": "python",
|
"name": "python",
|
||||||
"nbconvert_exporter": "python",
|
"nbconvert_exporter": "python",
|
||||||
"pygments_lexer": "ipython3",
|
"pygments_lexer": "ipython3",
|
||||||
"version": "3.7.6"
|
"version": "3.8.5"
|
||||||
},
|
},
|
||||||
"subtitle": "01. Praca zespołowa[laboratorium]",
|
"subtitle": "01. Praca zespołowa[laboratorium]",
|
||||||
"title": "Projekt badawczo-rozwojowy",
|
"title": "Projekt badawczo-rozwojowy",
|
||||||
|
@ -41,7 +41,7 @@
|
|||||||
"\n",
|
"\n",
|
||||||
"Podczas Laboratorium 1. liderem zespołu jest osoba, która uzyskała najwyższy wynik w teście na lidera podczas wykładu. \n",
|
"Podczas Laboratorium 1. liderem zespołu jest osoba, która uzyskała najwyższy wynik w teście na lidera podczas wykładu. \n",
|
||||||
"\n",
|
"\n",
|
||||||
"Zarówno składy zespołów, jak i liderzy mogą ulec zmianie do zajęć nr 3 włącznie.\n"
|
"Zarówno składy zespołów, jak i liderzy mogą ulec zmianie do zajęć nr 3 włącznie."
|
||||||
]
|
]
|
||||||
},
|
},
|
||||||
{
|
{
|
||||||
@ -76,7 +76,7 @@
|
|||||||
"## Zadanie 2. Burza mózgów i praca indywidualna\n",
|
"## Zadanie 2. Burza mózgów i praca indywidualna\n",
|
||||||
"Czas: 30 minut.\n",
|
"Czas: 30 minut.\n",
|
||||||
"\n",
|
"\n",
|
||||||
"Przebieg: Studenci dyskutują nad wizją projektu, którą chcą przedstawić jako efekt pracy na Laboratorium nr. 1. Może to być projekt, który zespół planuje implementować na przyszłych zajęciach. Jeśli takich planów nie ma, można opracować wizję systemu do prowadzenia testów na wykładach prowadzonych na WMI (lepszego od cybertest!). \n",
|
"Przebieg: Studenci dyskutują nad wizją projektu, którą chcą przedstawić jako efekt pracy na Laboratorium nr. 1. Może to być projekt, który zespół planuje implementować na przyszłych zajęciach. Lista proponowanych tematów projektów podana jest w pliku **Tematy projektów**. Jeśli takich planów nie ma, można opracować wizję systemu do prowadzenia testów na wykładach prowadzonych na WMI (lepszego od cybertest!). \n",
|
||||||
"\n",
|
"\n",
|
||||||
"Następnie każdy student indywidualnie szkicuje wizję projektu na kartce (w postaci interfejsu użytkownika lub schematu działania) i opisuje działanie systemu za pomocą 3-5 zdań. \n",
|
"Następnie każdy student indywidualnie szkicuje wizję projektu na kartce (w postaci interfejsu użytkownika lub schematu działania) i opisuje działanie systemu za pomocą 3-5 zdań. \n",
|
||||||
"\n",
|
"\n",
|
||||||
@ -121,7 +121,7 @@
|
|||||||
"name": "python",
|
"name": "python",
|
||||||
"nbconvert_exporter": "python",
|
"nbconvert_exporter": "python",
|
||||||
"pygments_lexer": "ipython3",
|
"pygments_lexer": "ipython3",
|
||||||
"version": "3.7.6"
|
"version": "3.8.5"
|
||||||
},
|
},
|
||||||
"subtitle": "01. Praca zespołowa[laboratorium]",
|
"subtitle": "01. Praca zespołowa[laboratorium]",
|
||||||
"title": "Projekt badawczo-rozwojowy",
|
"title": "Projekt badawczo-rozwojowy",
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user