6.5 KiB
6.5 KiB
Organizacja demonstracji projektów
Informacje dotyczą dmemostracji projektów na zajęciach PBR.
Podane poniżej informacje mogą ulec korektom do dnia 31 stycznia włącznie.
Termin i forma demonstracji
- Demonstracje będą prowadzone w formie zdalnej za pomocą platformy MS-Teams.
- Czas na demonstrację: 8 minut (+ 1 minuta przerwy)
- Niezbędnym elementem demonstracji jest interakcja demonstrowanego systemu z widownią.
- Zajęcia rozpoczną się o 13:45, a zakończą o 17:00.
Ocena projektu
Każdy opiekun grupy będzie proponował ocenę systemu prezentowanego przez grupę w skali do 180 punktów laboratoryjnych w oparciu o:
- ocenę dokumentacji projektu,
- ocenę stanu projektu na zajęciach laboratoryjnych w dniu 25 stycznia,
- ocenę demonstracji w dniu 1 lutego.
- Projekt powinien znajdować się na 6. poziomie gotowości technologicznej:
- Poziom 5.
- Zweryfikowano działanie w warunkach zbliżónych do rzeczywistego (np. przeprowadzono testowanie prototypu wdrożónego na serwerze WMI).
- Poziom 6.
- Dokonano demonstracji działania w warunkach zbliżónych do rzeczywistych (np. zademonstrowano wdrożony prototyp z interakcją użytkowników).
- Poziom 5.
Jeśli projekt nie spełnia założeń, to ocena końcowa za wynik projektu wynosi 0 punktów (na 180).
Jeśli projekt spełnia założenia, to opiekun projektu proponuje ocenę w skali do 180 punktów.
- Proponowane składowe oceny implementacji systemu
Za co? | Maksymalna liczba punktów do zdobycia |
Functionality (funkcjonalność) | 40 |
Usability (Użyteczność) | 30 |
Reliability (niewystępowanie błędów) | 20 |
Performance (wydajność: zużycie zasobów, czas odpowiedzi) | 10 |
Supportability (możliwość instalacji i działania na różnych platformach) | 10 |
Podręcznik użytkowania lub pomocy dla użytkownika) | 20 |
Raport z testowania wersji końcowej | 20 |
Raport użyteczności wersji końcowej | 20 |
Documentation (zebranie wytworzonych dokumentów systemu oraz podręcznika i raportów (testowania i użyteczności)) | 10 |
SUMA | 180 |
- Link do ankiety: https://forms.gle/Xrk3fCHc7MXkmFET8
Demonstracje wyróżnione:
Miejce | Nazwa projektu | Punkty bonusowe |
1. | Jaka to nuta? | 20 |
2. | DOC AI | 15 |
3. | Songwise | 12 |
4 | Speakato | 9 |
5 | PhishandWare | 6 |
6 | Meetify | 3 |
Plan zajęć
Wprowadzenie
- Czas 13.45 - 13.50
Cyberware
Czas: 13.50 - 14.15
- HoneyPot
- RandomSec
- Phish&Ware
Learn and Play
Czas: 14.20 - 14.55
- Rozpoznawanie komend głosowych w grach
- Tao Testing
- Testy
- Ekosystem
Music
Czas: 15.00 - 15.25
- Wyszukiwanie słuchaczy podobnej muzyki
- Rekomandacje muzyczne
- Odgadywanie utworu muzycznego
Natural Language Processing
- Czas: 15.30 - 15.55
- Transfix
- Automatyczne generowanie kampanii
- Wyszukiwanie w dokumentach
Sport Analysis
- Czas: 16.00 - 16.40
- Predykcja sukcesu w piłce nożnej
- TV2D
- Predykcja kontuzji
- Metryki piłkarzy
- Analiza przydatności zawodników w La Lidze
Wypełnienie ankiet i zakończenie
- Czas: 16.45 - 17.00