SysInf/materiały na laboratorium/02_innowacyjny projekt info...

3.4 KiB

Logo 1

Systemy informatyczne

2. Innowacyjny projekt informatyczny[laboratorium]

Krzysztof Jassem (2021)

Logo 2

Organizacja zespółów projektowych na laboratorium nr 2

W stosunku do laboratorium nr. 1 studenci mogą zorganizować się w nowe grupy.
Można opracować koncepcję zupełnie nowego projektu badawczo-rozwojowego lub kontynuować projekt z poprzednich zajęć. Liderem zespołu powinna być osoba, która nie była liderem na poprzednich zajęciach (choćby na jeden raz).

Składy zespołów mogą zmieniać się do zajęć nr 3 włącznie.

Plan laboratorium nr 2

Zadanie 1. Makieta dynamiczna

Skonstruujcie Minimum Viable Product waszego pomysłu w postaci mockupu dynamicznego. (Mockup dynamiczny to mockup, który obrazuje mozliwość jakichś akcji użytkownika i reakcji systemu, np. przejście do innego widoku po kliknięciu).

Przykładowa aplikacja do tworzenia makiet dynamicznych on-line to: https://www.figma.com.

Omówienie bezpłatnych narzędzi do makiet dynamicznych:
https://invette.pl/blog/najlepsze-narzedzia-dla-ui-ux/.
Wybór narzędzia należy jednak do Was.

Rezultatem zadania jest makieta zapisana jako strona HTML, czyli spakowany plik zawierający plik (np. prototyp.htm) oraz powiązany folder (np. prototyp_pliki).

Maksymalna ocena: 10 punktów

Zadanie 2. Rozwiązania konkurencyjne

Znajdźcie dwa lub trzy rozwiązania z podobnej dziedziny do Waszego rozwiązania. Omówcie je i potencjalnie pokażcie (za pomocą zrzutów ekranu).

Maksymalna ocena: 10 punktów

Zadanie 3. Cechy istotne dla inwestora

Opiszcie cechy Waszego rozwiązania, wskazując cechy istotne dla inwestora: Zespół, Produkt, Rynek (slajd z wykładu R. Gregorowicza). (Cechy te zostaną wykorzystane również w prezentacji, którą będziecie wykonywać na następnych zajęciach.)

Maksymalna ocena: 10 punktów