SysInf/materiały na laboratorium/.ipynb_checkpoints/02_innowacyjny projekt informatyczny_lab-checkpoint.ipynb

3.1 KiB

Logo 1

Systemy informatyczne

2. Innowacyjny projekt informatyczny[laboratorium]

Krzysztof Jassem (2021)

Logo 2

Cel laboratorium

Celem laboratorium jest opracowanie koncepcji projektu badawczo-rozwojowego.

Organizacja zespółów projektowych na laboratorium nr 2

W stosunku do laboratorium nr. 1 studenci mogą zorganizować się w nowe grupy.
Można opracować koncepcję zupełnie nowego projektu badawczo-rozwojowego lub kontynuować projekt z poprzednich zajęć. Liderem zespołu może być dowolna osoba.

Składy zespołów mogą zmieniać się do zajęć nr 3 włącznie.

Plan laboratorium nr 2

Zadanie 1. Makieta dynamiczna

Skonstruujcie jeden prototyp wymarzonego systemu w postaci mockupu dynamicznego.

Przykładowa aplikacja on-line: https://www.figma.com.
Wybór narzędzia należy jednak do Was. Omówienie bezpłatnych narzędzi do makiet dynamicznych:
https://invette.pl/blog/najlepsze-narzedzia-dla-ui-ux/.
Rezultatem zadania jest makieta zapisana jako strona HTML, czyli spakowany plik zawierający plik (np. prototyp.htm) oraz powiązany folder (np. prototyp_pliki).

Maksymalna ocena: 15 punktów

Zadanie 2. Rozwiązania konkurencyjne

  1. Znajdźcie dwa lub trzy rozwiązania z podobnej dziedziny do Waszego rozwiązania. Omówcie je i potencjalnie pokażcie (za pomocą zrzutów ekranu).

Maksymalna ocena: 15 punktów

  1. Przeprowadźcie analizę porównawczą Waszego pomysłu i rozwiązań konkurencyjnych.
    Wybierzcie 3-4 zasady z 9 zasad sukcesu produktu high-tech, według których wykażecie przewagę Waszego rozwiązania nad rozwiązaniami konkurecyjnymi
    Maksymalna ocena: 5 punktów