3.1 KiB
Systemy informatyczne
2. Innowacyjny projekt informatyczny[laboratorium]
Krzysztof Jassem (2021)
Cel laboratorium
Celem laboratorium jest opracowanie koncepcji projektu badawczo-rozwojowego.
Organizacja zespółów projektowych na laboratorium nr 2
W stosunku do laboratorium nr. 1 studenci mogą zorganizować się w nowe grupy.
Można opracować koncepcję zupełnie nowego projektu badawczo-rozwojowego lub kontynuować projekt z poprzednich zajęć. Liderem zespołu może być dowolna osoba.
Składy zespołów mogą zmieniać się do zajęć nr 3 włącznie.
Plan laboratorium nr 2
Zadanie 1. Makieta dynamiczna
Skonstruujcie jeden prototyp wymarzonego systemu w postaci mockupu dynamicznego.
Przykładowa aplikacja on-line: https://www.figma.com.
Wybór narzędzia należy jednak do Was. Omówienie bezpłatnych narzędzi do makiet dynamicznych:
https://invette.pl/blog/najlepsze-narzedzia-dla-ui-ux/.
Rezultatem zadania jest makieta zapisana jako strona HTML, czyli spakowany plik zawierający plik (np. prototyp.htm) oraz powiązany folder (np. prototyp_pliki).
Maksymalna ocena: 15 punktów
Zadanie 2. Rozwiązania konkurencyjne
- Znajdźcie dwa lub trzy rozwiązania z podobnej dziedziny do Waszego rozwiązania. Omówcie je i potencjalnie pokażcie (za pomocą zrzutów ekranu).
Maksymalna ocena: 15 punktów
- Przeprowadźcie analizę porównawczą Waszego pomysłu i rozwiązań konkurencyjnych.
Wybierzcie 3-4 zasady z 9 zasad sukcesu produktu high-tech, według których wykażecie przewagę Waszego rozwiązania nad rozwiązaniami konkurecyjnymi
Maksymalna ocena: 5 punktów