aitech-sd-lab/data/data_dirty/dialog-07-12-01.tsv

1.1 KiB

1userDzień dobryhello
2systemWitam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?welcomemsg
3userDzień dobry, chciałabym złożyć reklamację biletówinform(complaint)
4systemJaki jest powód reklamacji?reqmore()
5userFilm miał zacząć się o 19, natomiast pracownicy kina odmówili mi wpuszczenia na seans do godziny 19:30, przez co nie mogłam zobaczyć wszystkich reklam 🙁inform
6systemProszę o podanie numeru konta do zwrotu środkówrequest(bankAccountNumber)
7user12093098490832030210334434inform(bankAccountNumber=12093098490832030210334434)
8systemCzy bilet był kupowany stacjonarnie czy przez internet?request(purchaseType)
9userprzez internetinform(purchaseType=przez internet)
10systempoproszę o podanie numeru telefonu w celu weryfikacjirequest(phone)
11user485554893inform(phone=485554893)
12systemDziękuję, to wszystkie informacje jakich potrzebuję. W ciągu tygodnia zostanie Pani poinformowana o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrot środków powinien znaleźć się na Pani koncie w ciągu tygodnia.affirm&inform(complaintReceived)
13userDziękujęack