aitech-sd-lab/data/NLU_data_slots/dialog-07-18-01.tsv

2.1 KiB

1userElohello()
2systemWitam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?welcomemsg
3userChcę iść do kinarequest()
4userCHCĘ IŚĆ DO KINArepeat()
5systemKIEDY? I NA CO?request(hour)&request(movie)
6userA co macierequest(movie)
7systemSing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzieinform(movie=Sing 2)&inform(movie=Inni ludzie)&inform(movie=Batman)&inform(movie=Jakoś to będzie)
8userNo pewnie jakoś będzie. Na fanstaczne zernęta proszę zatem.inform(movie=fanstaczne zernęta)
9systemNiestety nie wyświetlamy takiego filmu.deny()
10userA co gracie?request(movie)
11systemSing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzieinform(movie=Sing 2)&inform(movie=Inni ludzie)&inform(movie=Batman)&inform(movie=Jakoś to będzie)
12userA jutro?reqmore()
13systemAmbulans, Batman, Śmierć na Niluinform(movie=Ambulans)&inform(movie=Batman)&inform(movie=Śmierć na Nilu)
14userto na dzisiaj na śmirc na niluinform(movie=śmirc na nilu&date=dzisiaj)
15systemo której godzinie?request(hour)
16userwoeczprkem mozeinform(hour=woeczprkem)
17systemdobrze, dostępne są miejsca na seans o 19:30offer(hour=19:30)
18userA później nie ma?reqmore()
19systemDostępne są także miejsca na seans o 20:45offer(hour=20:45)
20userNo dobłaaffirm()
21systemIle miejsc chciałaby Pani zarezerwować?request(quantity)
22userJedno dla mnie, drugie dla kotainform(quantity=2)
23systemBilety normalne czy ulgowe?request(ticketType)
24userA jest ulga dla zwierząt?reqmore()
25systemNie, nie ma ulgi dla zwierzątdeny()
26userTo jeden tylko dla mnie proszęinform(quantity=jeden)
27systemProszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu dokonania rezerwacjirequest(e-mail)&request(phone)
28useriwona.christop@gmail.com, 7368507466inform(email=iwona.christop@gmail.com&phone=7368507466)
29systemCzy odpowiada pani miejsce 9 w rzędzie J?offer(seat=9J)
30userA gdzie się znajduje?reqmore(seats)
31systemDwa rzędy powyżej środka saliinform(seats)
32userNo dobła, niech będzieack()&affirm()
33systemMiejsca zostały zarezerwowane, wkrótce powinna Pani otrzymać potwierdzenie. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?affirm()