sztuczna-empatia-kaczuszka/lab5/zad5_word_farmer

10 lines
814 B
Plaintext

zagrałem w 3rd World Farmer.
- jest to stosunkowo prosta gra przeglądarkowa. Gry przeglądarkowe nie wywołują we mnei tak dużej empatii jak gry konsolowe lub dekstopowe, ze względu na czas i wysyłek spędzony w rozgrywce. Emocje wywolane przez grę były zdecydowanie słabsze niz te w rzyciu codziennym, a nawet filmie czy ksiażce.
- empatię powinien poczuć gracz, takie uczucia mogą zwiększyc jego zaangażowanie w rozgrywkę i przez to np. zachecić go do mikrotransakcji
- w grze została przedstawioan historia rodziny farmerów, ich historia może wzbudzić empatię gracza
- zdażenia losowe np. śmierć zwierząt na farmie, które utrudniały zarazbianie waluty
- rozgrywka jest bardzo statyczna, podzielona na rundy, w których poza inwestowaniem w zboża lub zwierzęta mało się dzieje