Compare commits

...

1 Commits

Author SHA1 Message Date
b43295287a Zaktualizuj 'use-cases.md' 2022-10-24 19:38:54 +02:00

View File

@ -5,27 +5,34 @@ Aktorzy procesu i ich cele
-------------------------- --------------------------
Aktor | Cel Aktor | Cel
------------|------------------------------ -|-
Aktor1 | Cel1 Klient | Zakup produktu
Aktor1 | Cel2 Pracownik obsługi | Przygotowanie do pracy
Aktor2 | Cel3 System wykrywania usterek i wzywania serwisu | Naprawianie występujących usterek
Analityk | Zebranie informacji dotyczących sprzedaży
//zamawianie, przywoływanie obsługi serwisowej (ciepłe posiłki), informowanie magazynu o brakach
Słownik Słownik
------- -------
Hasło |Opis Hasło | Opis
-----------|----------------------------- -|-
Hasło1 |Opis hasła ... Realizacja płatności | dokonanie zapłaty kartą lub gotówką i wszystkie czynności z tym związane
Hasło2 |Opis hasła ... Autoryzowany dostęp | dostęp do funkcji automatu normalnie ukrytych przed użytkownikiem
System obsługi usterek | zewnętrzny system przyjmujący wezwania o usterkach i wysyłający serwisantów
Przypadki użycia Przypadki użycia
---------------- ----------------
### Use case 1: Nazwa ### Use case 1: Zakup produktu
Klient przychodzi do automatu celem zakupu produktu. Klient używa interfejsu automatu do wybrania produktu. System wyświetla cenę produktu. Klient wprowadza informacje o sposobie realizacji płatności, które są weryfikowane i zapisywane przez system. System realizuje płatność. System uaktualnia swój stan wiedzy o ilości produktów. System przygotowuje i wydaje produkt. Klient odbiera produkt.
Opis skrócony ... ### Use case 2: Przygotowanie do pracy
Pracownik obsługi przychodzi do automatu w celu przygotowania automatu do pracy. Po otrzymaniu autoryzowanego dostępu do automatu pracownik obsługi uzupełnia braki towaru i zabiera nadmiar gotówki. Pracownik obsługi potwierdza wykonanie czynności i wychodzi z autoryzowanego dostępu.
### Use case 2: Nazwa #### Naprawienie usterki
System wykrywania usterek i wzywania serwisu wykrywa usterkę w działaniu automatu. System zbiera potrzebne informacje o usterce i automacie. System kontaktuje zewnętrzny system obsługi usterek i podaje mu potrzebne informacje. ( przypadek użycia miał być w jednym miejscu i czsie więc kończę w tym miejscu )
Opis skrócony ... //#### Zebranie informacji dotyczących sprzedaży
//