Compare commits
1 Commits
Author | SHA1 | Date | |
---|---|---|---|
b43295287a |
29
use-cases.md
29
use-cases.md
@ -5,27 +5,34 @@ Aktorzy procesu i ich cele
|
||||
--------------------------
|
||||
|
||||
Aktor | Cel
|
||||
------------|------------------------------
|
||||
Aktor1 | Cel1
|
||||
Aktor1 | Cel2
|
||||
Aktor2 | Cel3
|
||||
-|-
|
||||
Klient | Zakup produktu
|
||||
Pracownik obsługi | Przygotowanie do pracy
|
||||
System wykrywania usterek i wzywania serwisu | Naprawianie występujących usterek
|
||||
Analityk | Zebranie informacji dotyczących sprzedaży
|
||||
|
||||
//zamawianie, przywoływanie obsługi serwisowej (ciepłe posiłki), informowanie magazynu o brakach
|
||||
|
||||
Słownik
|
||||
-------
|
||||
|
||||
Hasło | Opis
|
||||
-----------|-----------------------------
|
||||
Hasło1 |Opis hasła ...
|
||||
Hasło2 |Opis hasła ...
|
||||
-|-
|
||||
Realizacja płatności | dokonanie zapłaty kartą lub gotówką i wszystkie czynności z tym związane
|
||||
Autoryzowany dostęp | dostęp do funkcji automatu normalnie ukrytych przed użytkownikiem
|
||||
System obsługi usterek | zewnętrzny system przyjmujący wezwania o usterkach i wysyłający serwisantów
|
||||
|
||||
Przypadki użycia
|
||||
----------------
|
||||
|
||||
### Use case 1: Nazwa
|
||||
### Use case 1: Zakup produktu
|
||||
Klient przychodzi do automatu celem zakupu produktu. Klient używa interfejsu automatu do wybrania produktu. System wyświetla cenę produktu. Klient wprowadza informacje o sposobie realizacji płatności, które są weryfikowane i zapisywane przez system. System realizuje płatność. System uaktualnia swój stan wiedzy o ilości produktów. System przygotowuje i wydaje produkt. Klient odbiera produkt.
|
||||
|
||||
Opis skrócony ...
|
||||
### Use case 2: Przygotowanie do pracy
|
||||
Pracownik obsługi przychodzi do automatu w celu przygotowania automatu do pracy. Po otrzymaniu autoryzowanego dostępu do automatu pracownik obsługi uzupełnia braki towaru i zabiera nadmiar gotówki. Pracownik obsługi potwierdza wykonanie czynności i wychodzi z autoryzowanego dostępu.
|
||||
|
||||
### Use case 2: Nazwa
|
||||
#### Naprawienie usterki
|
||||
System wykrywania usterek i wzywania serwisu wykrywa usterkę w działaniu automatu. System zbiera potrzebne informacje o usterce i automacie. System kontaktuje zewnętrzny system obsługi usterek i podaje mu potrzebne informacje. ( przypadek użycia miał być w jednym miejscu i czsie więc kończę w tym miejscu )
|
||||
|
||||
Opis skrócony ...
|
||||
//#### Zebranie informacji dotyczących sprzedaży
|
||||
//
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user