forked from AITech/aitech-ppb-pbr
96 lines
3.3 KiB
Plaintext
96 lines
3.3 KiB
Plaintext
{
|
|
"cells": [
|
|
{
|
|
"cell_type": "markdown",
|
|
"metadata": {},
|
|
"source": [
|
|
"![Logo 1](https://git.wmi.amu.edu.pl/AITech/Szablon/raw/branch/master/Logotyp_AITech1.jpg)\n",
|
|
"<div class=\"alert alert-block alert-info\">\n",
|
|
"<h1> Projekt badawczo-rozwojowy</h1>\n",
|
|
"<h2> 2. <i>Pojęcie projektu badawczo-rozwojowego</i>[laboratorium]</h2> \n",
|
|
"<h3>Krzysztof Jassem (2021)</h3>\n",
|
|
"</div>\n",
|
|
"\n",
|
|
"![Logo 2](https://git.wmi.amu.edu.pl/AITech/Szablon/raw/branch/master/Logotyp_AITech2.jpg)"
|
|
]
|
|
},
|
|
{
|
|
"cell_type": "markdown",
|
|
"metadata": {},
|
|
"source": [
|
|
"# Cel laboratorium\n",
|
|
"\n",
|
|
"Celem laboratorium jest opracowanie koncepcji projektu badawczo-rozwojowego."
|
|
]
|
|
},
|
|
{
|
|
"cell_type": "markdown",
|
|
"metadata": {},
|
|
"source": [
|
|
"# Organizacja zespółów projektowych na laboratorium nr 2\n",
|
|
"W stosunku do laboratorium nr. 1 studenci mogą zorganizować się w nowe grupy. \n",
|
|
"Można opracować koncepcję zupełnie nowego projektu badawczo-rozwojowego lub kontynuować projekt z poprzednich zajęć. Liderem zespołu może być dowolna osoba. \n",
|
|
"\n",
|
|
"Składy zespołów mogą zmieniać się do zajęć nr 3 włącznie.\n"
|
|
]
|
|
},
|
|
{
|
|
"cell_type": "markdown",
|
|
"metadata": {},
|
|
"source": [
|
|
"# Plan laboratorium nr 2\n",
|
|
"\n",
|
|
"## Zadanie 1. Makieta dynamiczna \n",
|
|
"Skonstruujcie jeden prototyp wymarzonego systemu w postaci mockupu dynamicznego.\n",
|
|
"\n",
|
|
"Przykładowa aplikacja on-line: https://www.figma.com. \n",
|
|
"Wybór narzędzia należy jednak do Was. Omówienie bezpłatnych narzędzi do makiet dynamicznych: \n",
|
|
"https://invette.pl/blog/najlepsze-narzedzia-dla-ui-ux/. \n",
|
|
"Rezultatem zadania jest makieta zapisana jako strona HTML, czyli spakowany plik zawierający plik (np. prototyp.htm) oraz powiązany folder (np. prototyp_pliki). \n",
|
|
"\n",
|
|
"Maksymalna ocena: 10 punktów\n",
|
|
"\n",
|
|
"## Zadanie 2. Rozwiązania konkurencyjne \n",
|
|
"1. Znajdźcie dwa lub trzy rozwiązania z podobnej dziedziny do Waszego rozwiązania. Omówcie je i potencjalnie pokażcie (za pomocą zrzutów ekranu). \n",
|
|
"\n",
|
|
"Maksymalna ocena: 10 punktów\n",
|
|
"\n",
|
|
"2. Przeprowadźcie analizę porównawczą Waszego pomysłu i rozwiązań konkurencyjnych. \n",
|
|
"Wybierzcie 3-4 zasady z 9 zasad sukcesu produktu high-tech, według których wykażecie przewagę Waszego rozwiązania nad rozwiązaniami konkurecyjnymi \n",
|
|
"Maksymalna ocena: 5 punktów\n",
|
|
"\n",
|
|
"## Zadanie 3. Poziomy gotowości technologicznej\n",
|
|
"Przedstawcie, jak wyobrażacie sobie poszczególne poziomy gotowości technologicznej dla Waszego projektu. \n",
|
|
"Maksymalna ocena: 5 punktów"
|
|
]
|
|
}
|
|
],
|
|
"metadata": {
|
|
"author": "Krzysztof Jassem",
|
|
"email": "jassem@amu.edu.pl",
|
|
"kernelspec": {
|
|
"display_name": "Python 3",
|
|
"language": "python",
|
|
"name": "python3"
|
|
},
|
|
"lang": "pl",
|
|
"language_info": {
|
|
"codemirror_mode": {
|
|
"name": "ipython",
|
|
"version": 3
|
|
},
|
|
"file_extension": ".py",
|
|
"mimetype": "text/x-python",
|
|
"name": "python",
|
|
"nbconvert_exporter": "python",
|
|
"pygments_lexer": "ipython3",
|
|
"version": "3.8.5"
|
|
},
|
|
"subtitle": "02. Pojęcie projektu badawczo-rozwojowego[laboratorium]",
|
|
"title": "Projekt badawczo-rozwojowy",
|
|
"year": "2021"
|
|
},
|
|
"nbformat": 4,
|
|
"nbformat_minor": 4
|
|
}
|