session-companion/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/CharismaViewModels/CharismaViewModel.cs

75 lines
2.0 KiB
C#
Raw Normal View History

namespace SessionCompanion.ViewModels.CharismaViewModels
2020-12-04 21:34:30 +01:00
{
public class CharismaViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator charyzmy postaci
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość charyzmy
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Value { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Modification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int SavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w charyźmie
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności oszustwa
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Deception { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w oszustwie
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanDeception { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności zastraszania
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Intimidation { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanIntimidation { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności występowania
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Performance { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w występowaniu
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanPerformance { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności perswazji
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Persuasion { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w perswazji
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanPersuasion { get; set; }
}
}