session-companion/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/WisdomViewModels/WisdomViewModel.cs

85 lines
2.3 KiB
C#
Raw Normal View History

namespace SessionCompanion.ViewModels.WisdomViewModels
2020-12-04 21:34:30 +01:00
{
public class WisdomViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator mądrości postaci
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość mądrości
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Value { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Modification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int SavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w mądrości
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int AnimalHandling { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanAnimalHandling { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności intuicji
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Insight { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w intuicji
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanInsight { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności medycyny
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Medicine { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w medycynie
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanMedicine { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności percepcji
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Perception { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w percepcji
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanPerception { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Survival { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanSurvival { get; set; }
}
}