session-companion/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/DexterityViewModels/DexterityViewModel.cs

65 lines
1.7 KiB
C#
Raw Normal View History

namespace SessionCompanion.ViewModels.DexterityViewModels
2020-12-04 21:34:30 +01:00
{
public class DexterityViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator zręczności postaci
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość zręczności
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Value { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Modification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int SavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w zręczności
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności akrobatyki
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Acrobatics { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanAcrobatics { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int SleightOfHand { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanSleightOfHand { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności skradania się
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public int Stealth { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
/// </summary>
2020-12-04 21:34:30 +01:00
public bool CanStealth { get; set; }
}
}