Changed method to check if GM is already logged #15

Merged
s426135 merged 2 commits from SES-78 into master 2020-12-06 15:42:01 +01:00
Showing only changes of commit 71687cafad - Show all commits

View File

@ -8,12 +8,26 @@ namespace SessionCompanion.Hubs
{
public class SessionHub : Hub
{
/// <summary>
/// Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
/// </summary>
private static Dictionary<string, int> ConnectedCharacters = new Dictionary<string, int>();
/// <summary>
/// Status, czy GM został już zalogowany
/// </summary>
private static bool GameMasterConnected = new bool();
public SessionHub()
{
}
/// <summary>
/// Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia.
/// Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych.
/// Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye"
/// </summary>
/// <param name="exception">Błąd/przyczyna odłączenia</param>
public override Task OnDisconnectedAsync(Exception exception)
{
// if true then it is character, if false it is GM
@ -23,21 +37,44 @@ namespace SessionCompanion.Hubs
ConnectedCharacters.Remove(Context.ConnectionId);
}
else
{
Groups.RemoveFromGroupAsync(Context.ConnectionId, "GameMaster");
GameMasterConnected = false;
}
Clients.All.SendAsync("GoodBye", "Player has left the game");
return base.OnDisconnectedAsync(exception);
}
#region GameMaster
public Task GameMasterLogin()
/// <summary>
/// Logowanie do Huba dla GM
/// Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
/// </summary>
/// <returns>Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM</returns>
public bool GameMasterLogin()
{
if (!GameMasterConnected)
{
Groups.AddToGroupAsync(Context.ConnectionId, "GameMaster");
return Clients.All.SendAsync("Welcome", "Welcome new Game Master");
GameMasterConnected = true;
Clients.All.SendAsync("Welcome", "Welcome new Game Master");
return true;
}
else
{
return false;
}
}
#endregion
#region Player
/// <summary>
/// Logowanie do Huba dla Gracza
/// </summary>
/// <param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param>
/// <returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns>
public Task PlayerCharacterLogin(int characterId)
{
ConnectedCharacters.Add(Context.ConnectionId, characterId);