Changed method to check if GM is already logged #15
@ -1,19 +1,33 @@
|
||||
using System;
|
||||
using Microsoft.AspNetCore.SignalR;
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.Linq;
|
||||
using System.Threading.Tasks;
|
||||
|
||||
using Microsoft.AspNetCore.SignalR;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.Hubs
|
||||
{
|
||||
public class SessionHub : Hub
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
private static Dictionary<string, int> ConnectedCharacters = new Dictionary<string, int>();
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Status, czy GM został już zalogowany
|
||||
/// </summary>
|
||||
private static bool GameMasterConnected = new bool();
|
||||
|
||||
public SessionHub()
|
||||
{
|
||||
}
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia.
|
||||
/// Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych.
|
||||
/// Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye"
|
||||
/// </summary>
|
||||
/// <param name="exception">Błąd/przyczyna odłączenia</param>
|
||||
public override Task OnDisconnectedAsync(Exception exception)
|
||||
{
|
||||
// if true then it is character, if false it is GM
|
||||
@ -25,22 +39,42 @@ namespace SessionCompanion.Hubs
|
||||
else
|
||||
{
|
||||
Groups.RemoveFromGroupAsync(Context.ConnectionId, "GameMaster");
|
||||
GameMasterConnected = false;
|
||||
}
|
||||
|
||||
Clients.All.SendAsync("GoodBye", "Player has left the game");
|
||||
return base.OnDisconnectedAsync(exception);
|
||||
}
|
||||
|
||||
#region GameMaster
|
||||
public Task GameMasterLogin()
|
||||
{
|
||||
Groups.AddToGroupAsync(Context.ConnectionId, "GameMaster");
|
||||
|
||||
return Clients.All.SendAsync("Welcome", "Welcome new Game Master");
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Logowanie do Huba dla GM
|
||||
/// Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
|
||||
/// </summary>
|
||||
/// <returns>Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM</returns>
|
||||
public bool GameMasterLogin()
|
||||
{
|
||||
if (!GameMasterConnected)
|
||||
{
|
||||
Groups.AddToGroupAsync(Context.ConnectionId, "GameMaster");
|
||||
GameMasterConnected = true;
|
||||
Clients.All.SendAsync("Welcome", "Welcome new Game Master");
|
||||
return true;
|
||||
}
|
||||
else
|
||||
{
|
||||
return false;
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
#endregion
|
||||
|
||||
#region Player
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Logowanie do Huba dla Gracza
|
||||
/// </summary>
|
||||
/// <param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param>
|
||||
/// <returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns>
|
||||
public Task PlayerCharacterLogin(int characterId)
|
||||
{
|
||||
ConnectedCharacters.Add(Context.ConnectionId, characterId);
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user