DSIK_FILEZILLA/sikFtpClient/Properties/AssemblyInfo.cs
2019-01-06 12:24:38 +01:00

56 lines
2.5 KiB
C#

using System.Reflection;
using System.Resources;
using System.Runtime.CompilerServices;
using System.Runtime.InteropServices;
using System.Windows;
// Ogólne informacje o zestawie są kontrolowane poprzez następujący
// zestaw atrybutów. Zmień wartości tych atrybutów, aby zmodyfikować informacje
// powiązane z zestawem.
[assembly: AssemblyTitle("sikFtpClient")]
[assembly: AssemblyDescription("")]
[assembly: AssemblyConfiguration("")]
[assembly: AssemblyCompany("")]
[assembly: AssemblyProduct("sikFtpClient")]
[assembly: AssemblyCopyright("Copyright © 2019")]
[assembly: AssemblyTrademark("")]
[assembly: AssemblyCulture("")]
// Ustawienie elementu ComVisible na wartość false sprawia, że typy w tym zestawie są niewidoczne
// dla składników COM. Jeśli potrzebny jest dostęp do typu w tym zestawie z
// COM, ustaw wartość true dla atrybutu ComVisible tego typu.
[assembly: ComVisible(false)]
//Aby rozpocząć kompilację aplikacji możliwych do zlokalizowania, ustaw
//<UICulture>Kultura_używana_podczas_kodowania</UICulture> w pliku csproj
//w grupie <PropertyGroup>. Jeśli na przykład jest używany język angielski (USA)
//w plikach źródłowych ustaw dla elementu <UICulture> wartość en-US. Następnie usuń komentarz dla
//poniższego atrybutu NeutralResourceLanguage. Zaktualizuj wartość „en-US” w
//poniższej linii tak, aby dopasować ustawienie UICulture w pliku projektu.
//[assembly: NeutralResourcesLanguage("en-US", UltimateResourceFallbackLocation.Satellite)]
[assembly: ThemeInfo(
ResourceDictionaryLocation.None, //gdzie znajdują się słowniki zasobów specyficznych dla motywów
//(używane, jeśli nie można odnaleźć zasobu na stronie,
// lub słowniki zasobów aplikacji)
ResourceDictionaryLocation.SourceAssembly //gdzie znajduje się słownik zasobów ogólnych
//(używane, jeśli nie można odnaleźć zasobu na stronie,
// aplikacji lub słowników zasobów specyficznych dla motywów)
)]
// Informacje o wersji zestawu zawierają następujące cztery wartości:
//
// Wersja główna
// Wersja pomocnicza
// Numer kompilacji
// Rewizja
//
// Możesz określić wszystkie wartości lub użyć domyślnych numerów kompilacji i poprawki
// przy użyciu symbolu „*”, tak jak pokazano poniżej:
// [assembly: AssemblyVersion("1.0.*")]
[assembly: AssemblyVersion("1.0.0.0")]
[assembly: AssemblyFileVersion("1.0.0.0")]