21 lines
2.1 KiB
Plaintext
21 lines
2.1 KiB
Plaintext
Interlocutor Text Acts
|
|
user Cześć :) (greeting())
|
|
system Witamy w systemie przychodni dr. Janet. (greeting())
|
|
user Jakie usługi medyczne są dostępne? (request(info=medical services)
|
|
system Specjaliści pracujący w przychodni to: Dentysta Anna Kowalska, Okulista Jan Kowalski, Internista Andrzej Mroży, Ginekolog Paweł Borowski, Lekarz Rodzinny Piotr Kolano. Jakie usługi Pana/Panią interesują? (inform(doctor=doctor_list[])&request(service_type)
|
|
user Chciałbym zapisać się do okulisty. Ile kosztuje wizyta? (request(type=appointment, service="okulista")&request(pricing=okulista)
|
|
system Czy jest pan naszym klientem? (request(is_client))
|
|
user Nie? (deny()/inform(is_client=false))
|
|
system Cena tej usługi bez wykupionego ubezpieczenia w naszej przychodni to 100 zł inform(pricing=okulista, is_client=false)
|
|
user Kiedy jest dostępna najbliższa wizyta? (request(appointment(service=okulista))
|
|
system Najbliższy wolny termin Pana dr. Jana Kowalskiego to: 31.03.2021 na godzinę 17:30. Czy chciałby Pan/Pani wybrać inny termin? inform(doctor="Jana Kowalskiego";type=appointment_free;time=date_list[]))&request(diiferent_date)
|
|
user Nie, ten jest idealny. (deny())
|
|
system Proszę podać Imię, Nazwisko oraz numer kontaktowy. request(name;surname;telephone_number)
|
|
user Jan Kowalski, 123-456-789 inform(name=Jan; surname= Kowalski; telephone_number=123-456-789))
|
|
system czy chciałby Pan/Pani założyć konto tymczasowe w naszym systemie? (request(create_account))
|
|
user Tak. (affirm())
|
|
system Pański Login to: 123456789 (nr. kontaktowy) a hasło: abcdefgh. Podczas wizyty w przychodzni będzie miał Pan/Pani okazję do przejścia na konto stałe. Proszę dokonać płatności w wysokości: 100.00 pln na konto podane w zakładce "Płatności" na Pana/Pani koncie. Wpłaty trzeba dokonać do 6 godzin przed wizytą. (inform(account_created(login=telephone_number, password='abcdefgh')&inform(payment))
|
|
user Dziękuję za informację : ). (thanks())
|
|
system Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług. Czy możemy pomóc w czymś jeszcze? (bye()&request())
|
|
user Nie, dziękuję - to wszystko : ). (bye())
|
|
system Dziękujemy. Zapraszamy ponownie! (bye()) |