Inteligentny Śmieciarz WMI - Twoje śmieci jeszcze nigdy nie były tak inteligentnie wynoszone. Jeśli myślałeś, że twoje życie jest śmieciem, to się mylisz, nasz inteligentny śmieciarz dawno by je wyniósł
DataModels | ||
logs | ||
prolog | ||
Raports | ||
Resources | ||
Traversal | ||
.gitignore | ||
config.py | ||
main.py | ||
MapGenerator.py | ||
README.md | ||
requirements.txt | ||
utilities.py |
Smieciarka WMI
Lekkie notateczki
Modele:
Smieciarka:
- posiada liste smieci (pojemnosc),
- zbiera smieci,
- segreguje smieci,
- porusza sie,
- wyrzuca smieci
Smiec:
- Ma swoj typ
- Moze byc zebrany
Dom:
- Produkuje smieci roznych typow
- Liczba ludzi (produkuje smieci w zalezonsci od populacji)
Smietnik:
- Ma swoj typ
- { { LICZNIK ? } }
Mapa:
Blok:
- Dom
- Droga
- Smietnik
Rozmiar: Moze byc skalowalna
Opis:
- Kwadrat o boku X na ktorym ukladamy obiekty
- Obiektow innych niz droga moze byc x-1
Smieciarz ma sie nauczyc jezdzic po mapie i prawidolowo wywozic rozne typy smieci
=================
Uruchamianie
Aby uruchomić grę należy podać do skryptu argument home-count, który ustala liczbę domków do wyrenderowania na mapie:
$ game.py --home-count=<amount>