Displaying landfields + generating thrashes
This commit is contained in:
parent
e2cb089ca9
commit
27fc313acb
7
game.py
7
game.py
@ -47,6 +47,13 @@ while( home_len > 0 ):
|
||||
cells[x][y] = House(x,y, 10, 10, 10)
|
||||
home_len = home_len - 1
|
||||
|
||||
for trash_type in range(3):
|
||||
x = random.randint(0, (PLAY_WIDTH//64)-1)
|
||||
y = random.randint(0, (PLAY_WIDTH//64)-1)
|
||||
if( type(cells[x][y]) == Grass ):
|
||||
cells[x][y] = Landfill(x, y, trash_type)
|
||||
|
||||
|
||||
#Dodawanie wszystkich spritow do grupy spritow
|
||||
for x in range(len(cells)):
|
||||
for y in range(len(cells[x])):
|
||||
|
Before Width: | Height: | Size: 2.5 KiB After Width: | Height: | Size: 2.5 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 2.5 KiB After Width: | Height: | Size: 2.5 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 2.5 KiB After Width: | Height: | Size: 2.5 KiB |
@ -2,5 +2,5 @@
|
||||
+Dodanie metody od zapełniania śmietników która updatuje się co klatkę (Jeżeli zapełnienie == 100 to zmienia się sprite i trzeba zabrać czy coś takiego)
|
||||
-Dodanie hudu
|
||||
+Wpisywanie na początku gry liczby domków
|
||||
-Umieszczenie na mapie wysypisk(I dodanie ich klasy)
|
||||
+Umieszczenie na mapie wysypisk(I dodanie ich klasy)
|
||||
-W JAKI SPOSÓB MOŻNA PREZENTOWAĆ KILKA RÓŻNYCH ŚMIECI NA DOMKU?
|
||||
|
3
utils.py
3
utils.py
@ -6,6 +6,9 @@ def set_home_amount():
|
||||
optlist, args = getopt.getopt(arguments, '', ['home-count='])
|
||||
for o, amount in optlist:
|
||||
if o == '--home-count':
|
||||
if int(amount) < 2:
|
||||
print('Home count too low - must be higher than 2')
|
||||
sys.exit(2)
|
||||
return int(amount)
|
||||
print('Missing argument: --home-count <amount>')
|
||||
sys.exit(2)
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user