Inteligentny Śmieciarz WMI - Twoje śmieci jeszcze nigdy nie były tak inteligentnie wynoszone. Jeśli myślałeś, że twoje życie jest śmieciem, to się mylisz, nasz inteligentny śmieciarz dawno by je wyniósł
Go to file
Magdalena Wilczyńska 36ff47fe3d Added route generating
2019-05-19 17:11:08 +02:00
DataModels Merged with master 2019-05-14 23:45:35 +02:00
logs Dodano surowego DFS(sam algorytm do mocnej poprawy) 2019-04-23 17:15:05 +02:00
prolog Dodano surowego DFS(sam algorytm do mocnej poprawy) 2019-04-23 17:15:05 +02:00
Raports Zaktualizuj 'Raports/SI_Raport_3.md' 2019-05-15 08:09:00 +00:00
Resources Added simple test map 2019-04-03 10:50:13 +02:00
Traversal Removed old file 2019-05-14 23:54:23 +02:00
.gitignore Funkcja zwracajaca mozliwe ruchy 2019-04-10 11:01:20 +02:00
config.py Dodano surowego DFS(sam algorytm do mocnej poprawy) 2019-04-23 17:15:05 +02:00
main.py Merged with master 2019-05-14 23:45:35 +02:00
MapGenerator.py Added route generating 2019-05-19 17:11:08 +02:00
README.md Update 'README.md' 2019-04-03 08:13:21 +00:00
requirements.txt removed trashes added movement added requirements 2019-04-01 14:10:14 +02:00
utilities.py Dodano surowego DFS(sam algorytm do mocnej poprawy) 2019-04-23 17:15:05 +02:00

Smieciarka WMI

Lekkie notateczki

Modele:
    Smieciarka:
        - posiada liste smieci (pojemnosc),
        - zbiera smieci,
        - segreguje smieci,
        - porusza sie,
        - wyrzuca smieci
    Smiec:
        - Ma swoj typ
        - Moze byc zebrany
    Dom:
        - Produkuje smieci roznych typow
        - Liczba ludzi (produkuje smieci w zalezonsci od populacji)
    Smietnik:
        - Ma swoj typ
        - { { LICZNIK ? } }

Mapa:
    Blok:
        - Dom
        - Droga
        - Smietnik
    Rozmiar: Moze byc skalowalna
    Opis:
        - Kwadrat o boku X na ktorym ukladamy obiekty
        - Obiektow innych niz droga moze byc x-1

Smieciarz ma sie nauczyc jezdzic po mapie i prawidolowo wywozic rozne typy smieci

=================

Uruchamianie

Aby uruchomić grę należy podać do skryptu argument home-count, który ustala liczbę domków do wyrenderowania na mapie:

    $ game.py --home-count=<amount>