Inteligentny Śmieciarz WMI - Twoje śmieci jeszcze nigdy nie były tak inteligentnie wynoszone. Jeśli myślałeś, że twoje życie jest śmieciem, to się mylisz, nasz inteligentny śmieciarz dawno by je wyniósł
Go to file
2019-06-11 17:40:29 +00:00
DataModels Merged with new changes 2019-06-09 08:29:13 +02:00
logs Dodano surowego DFS(sam algorytm do mocnej poprawy) 2019-04-23 17:15:05 +02:00
prolog Dodano surowego DFS(sam algorytm do mocnej poprawy) 2019-04-23 17:15:05 +02:00
Raports Update 'Raports/SI_Raport_VowpalWabbit.md' 2019-06-11 17:40:29 +00:00
Resources poprawiono parser i generate input 2019-06-09 11:33:19 +02:00
Traversal Dodano visited, mapowanie ruchow, zmiana datasetu 2019-06-05 21:48:44 +02:00
VowpalWabbit Set new args for dataset 2019-06-09 12:19:16 +02:00
.gitignore Zapis ruchow do pliku 2019-05-22 10:40:30 +02:00
config.py Set new args for dataset 2019-06-09 12:19:16 +02:00
main.py Created learning script, cleaned up 2019-06-05 18:21:27 +02:00
MapGenerator.py Created learning script, cleaned up 2019-06-05 18:21:27 +02:00
README.md Update 'README.md' 2019-04-03 08:13:21 +00:00
requirements.txt removed trashes added movement added requirements 2019-04-01 14:10:14 +02:00
utilities.py Added parsing data into a file 2019-06-01 21:46:02 +02:00

Smieciarka WMI

Lekkie notateczki

Modele:
    Smieciarka:
        - posiada liste smieci (pojemnosc),
        - zbiera smieci,
        - segreguje smieci,
        - porusza sie,
        - wyrzuca smieci
    Smiec:
        - Ma swoj typ
        - Moze byc zebrany
    Dom:
        - Produkuje smieci roznych typow
        - Liczba ludzi (produkuje smieci w zalezonsci od populacji)
    Smietnik:
        - Ma swoj typ
        - { { LICZNIK ? } }

Mapa:
    Blok:
        - Dom
        - Droga
        - Smietnik
    Rozmiar: Moze byc skalowalna
    Opis:
        - Kwadrat o boku X na ktorym ukladamy obiekty
        - Obiektow innych niz droga moze byc x-1

Smieciarz ma sie nauczyc jezdzic po mapie i prawidolowo wywozic rozne typy smieci

=================

Uruchamianie

Aby uruchomić grę należy podać do skryptu argument home-count, który ustala liczbę domków do wyrenderowania na mapie:

    $ game.py --home-count=<amount>