Inteligentny Śmieciarz WMI - Twoje śmieci jeszcze nigdy nie były tak inteligentnie wynoszone. Jeśli myślałeś, że twoje życie jest śmieciem, to się mylisz, nasz inteligentny śmieciarz dawno by je wyniósł
Go to file
Magdalena Wilczynska f48a725712 Added report in raw
2019-06-11 19:36:03 +02:00
DataModels Merged with new changes 2019-06-09 08:29:13 +02:00
logs Dodano surowego DFS(sam algorytm do mocnej poprawy) 2019-04-23 17:15:05 +02:00
prolog Dodano surowego DFS(sam algorytm do mocnej poprawy) 2019-04-23 17:15:05 +02:00
Raports Added report in raw 2019-06-11 19:36:03 +02:00
Resources poprawiono parser i generate input 2019-06-09 11:33:19 +02:00
Traversal Dodano visited, mapowanie ruchow, zmiana datasetu 2019-06-05 21:48:44 +02:00
VowpalWabbit Set new args for dataset 2019-06-09 12:19:16 +02:00
.gitignore Zapis ruchow do pliku 2019-05-22 10:40:30 +02:00
config.py Set new args for dataset 2019-06-09 12:19:16 +02:00
main.py Created learning script, cleaned up 2019-06-05 18:21:27 +02:00
MapGenerator.py Created learning script, cleaned up 2019-06-05 18:21:27 +02:00
README.md Update 'README.md' 2019-04-03 08:13:21 +00:00
requirements.txt removed trashes added movement added requirements 2019-04-01 14:10:14 +02:00
utilities.py Added parsing data into a file 2019-06-01 21:46:02 +02:00

Smieciarka WMI

Lekkie notateczki

Modele:
    Smieciarka:
        - posiada liste smieci (pojemnosc),
        - zbiera smieci,
        - segreguje smieci,
        - porusza sie,
        - wyrzuca smieci
    Smiec:
        - Ma swoj typ
        - Moze byc zebrany
    Dom:
        - Produkuje smieci roznych typow
        - Liczba ludzi (produkuje smieci w zalezonsci od populacji)
    Smietnik:
        - Ma swoj typ
        - { { LICZNIK ? } }

Mapa:
    Blok:
        - Dom
        - Droga
        - Smietnik
    Rozmiar: Moze byc skalowalna
    Opis:
        - Kwadrat o boku X na ktorym ukladamy obiekty
        - Obiektow innych niz droga moze byc x-1

Smieciarz ma sie nauczyc jezdzic po mapie i prawidolowo wywozic rozne typy smieci

=================

Uruchamianie

Aby uruchomić grę należy podać do skryptu argument home-count, który ustala liczbę domków do wyrenderowania na mapie:

    $ game.py --home-count=<amount>