2019-06-19 09:50:12 +02:00
|
|
|
\contentsline {chapter}{Streszczenie}{7}%
|
|
|
|
\contentsline {chapter}{Abstract}{9}%
|
2020-06-15 07:39:29 +02:00
|
|
|
\contentsline {chapter}{Wstęp}{11}%
|
|
|
|
\contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 1\relax .\enspace Wprowadzenie do sieci neuronowych}{13}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {1.1\relax .\enspace }Regresja liniowa}{13}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {1.2\relax .\enspace }Uczenie modelu}{14}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {1.2.1\relax .\enspace }Funkcja kosztu}{15}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {1.2.2\relax .\enspace }Znajdowanie minimum funkcji}{15}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {1.2.3\relax .\enspace }Metody gradientowe}{15}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {1.3\relax .\enspace }Regresja liniowa jako model sieci neuronowej}{17}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {1.4\relax .\enspace }Funkcje aktywacji}{19}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {1.5\relax .\enspace }Wielowarstwowe sieci neuronowe}{19}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {1.5.1\relax .\enspace }Jednokierunkowe sieci neuronowe}{20}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {1.5.2\relax .\enspace }Autoencoder}{21}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {1.5.3\relax .\enspace }Rekurencyjne sieci neuronowe}{22}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {1.5.4\relax .\enspace }LSTM}{23}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {1.5.5\relax .\enspace }Sequence-to-sequence}{25}%
|
|
|
|
\contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 2\relax .\enspace Wprowadzenie do teorii muzyki}{27}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {2.1\relax .\enspace }Podstawowe koncepcje}{27}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {2.1.1\relax .\enspace }Dźwięk muzyczny}{27}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {2.1.2\relax .\enspace }Sygnał dźwiękowy}{27}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {2.1.3\relax .\enspace }Zapis nutowy}{27}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {2.2\relax .\enspace }Cyfrowa reprezentacja muzyki symbolicznej}{31}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {2.2.1\relax .\enspace }Standard MIDI}{31}%
|
|
|
|
\contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 3\relax .\enspace Projekt}{33}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {3.1\relax .\enspace }Koncepcja}{33}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {3.2\relax .\enspace }Wstępne przygotowanie danych do treningu}{34}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.1\relax .\enspace }Przykład działania One-Hot Encoding}{34}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.2\relax .\enspace }Muzyczne "słowo"}{34}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.3\relax .\enspace }Konwersja MIDI na sekwencje słów muzycznych}{35}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.4\relax .\enspace }Inne aspekty przygotowania danych}{38}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.5\relax .\enspace }Podział danych na dane wejściowe i wyjściowe}{38}%
|
|
|
|
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.6\relax .\enspace }Inne aspekty przygotowania zbioru uczącego}{41}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {3.3\relax .\enspace }Transformacja danych dla modelu}{43}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {3.4\relax .\enspace }Definicja modelu}{43}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {3.5\relax .\enspace }Uczenie modelu}{43}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {3.6\relax .\enspace }Generowanie muzyki przy pomocy wytrenowanego modelu}{43}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {3.7\relax .\enspace }Wyniki}{43}%
|
|
|
|
\contentsline {section}{\numberline {3.8\relax .\enspace }Wnioski}{43}%
|
|
|
|
\contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 4\relax .\enspace Podsumowanie}{45}%
|
2020-06-01 11:38:31 +02:00
|
|
|
\contentsline {chapter}{Bibliografia}{47}%
|