poprawiono generowanie smieci

This commit is contained in:
s444349 2020-04-06 01:56:01 +02:00
parent 845642c3c8
commit 4fff326cca
11 changed files with 9 additions and 7 deletions

16
game.py
View File

@ -37,7 +37,7 @@ all_sprites_list = pygame.sprite.Group()
# smieciarka # smieciarka
smieciarka = modele.Smieciarka(10, 10) smieciarka = modele.Smieciarka(10, 10)
plansza[10, 10].setKolor(BLUE) plansza[10, 10].setKolor(BLUE)
plansza[10,10].setObiekt(smieciarka) plansza[10, 10].setObiekt(smieciarka)
# kontenery # kontenery
if os.path.exists('resources/smieci w kontenerach'): if os.path.exists('resources/smieci w kontenerach'):
@ -48,31 +48,31 @@ kontener_plastik = modele.Kontener(0, 0, "plastik")
kontener_plastik.setImage(pygame.image.load( kontener_plastik.setImage(pygame.image.load(
"resources/plansza/pojemnik_plastik.png")) "resources/plansza/pojemnik_plastik.png"))
plansza[0, 0].setJestKontenerem(True) plansza[0, 0].setJestKontenerem(True)
plansza[0,0].setObiekt(kontener_plastik) plansza[0, 0].setObiekt(kontener_plastik)
kontener_metal = modele.Kontener(0, 4, "metal") kontener_metal = modele.Kontener(0, 4, "metal")
kontener_metal.setImage(pygame.image.load( kontener_metal.setImage(pygame.image.load(
"resources/plansza/pojemnik_metal.png")) "resources/plansza/pojemnik_metal.png"))
plansza[0, 4].setJestKontenerem(True) plansza[0, 4].setJestKontenerem(True)
plansza[0,4].setObiekt(kontener_metal) plansza[0, 4].setObiekt(kontener_metal)
kontener_organiczne = modele.Kontener(2, 2, "pozostale") kontener_organiczne = modele.Kontener(2, 2, "pozostale")
kontener_organiczne.setImage(pygame.image.load( kontener_organiczne.setImage(pygame.image.load(
"resources/plansza/pojemnik_organiczne.png")) "resources/plansza/pojemnik_organiczne.png"))
plansza[2, 2].setJestKontenerem(True) plansza[2, 2].setJestKontenerem(True)
plansza[2,2].setObiekt(kontener_organiczne) plansza[2, 2].setObiekt(kontener_organiczne)
kontener_papier = modele.Kontener(4, 0, "papier") kontener_papier = modele.Kontener(4, 0, "papier")
kontener_papier.setImage(pygame.image.load( kontener_papier.setImage(pygame.image.load(
"resources/plansza/pojemnik_papier.png")) "resources/plansza/pojemnik_papier.png"))
plansza[4, 0].setJestKontenerem(True) plansza[4, 0].setJestKontenerem(True)
plansza[4,0].setObiekt(kontener_papier) plansza[4, 0].setObiekt(kontener_papier)
kontener_szklo = modele.Kontener(4, 4, "szklo") kontener_szklo = modele.Kontener(4, 4, "szklo")
kontener_szklo.setImage(pygame.image.load( kontener_szklo.setImage(pygame.image.load(
"resources/plansza/pojemnik_szklo.png")) "resources/plansza/pojemnik_szklo.png"))
plansza[4, 4].setJestKontenerem(True) plansza[4, 4].setJestKontenerem(True)
plansza[4,4].setObiekt(kontener_szklo) plansza[4, 4].setObiekt(kontener_szklo)
# domy # domy
@ -96,7 +96,9 @@ for i in range(len(wspolrzedne_domow)):
for d in domy_lista.sprites(): for d in domy_lista.sprites():
for j in range(5): for j in range(5):
d.dodajSmiec(random.choice(smieci_lista)) smiec = random.choice(smieci_lista)
d.dodajSmiec(smiec)
smieci_lista.remove(smiec)
########## TEST DODAWANIA SMIECI Z DOMU[0] DO FOLDERU KONTENERA ZE SZKLEM ########## TEST DODAWANIA SMIECI Z DOMU[0] DO FOLDERU KONTENERA ZE SZKLEM
for u in domy_lista.sprites()[0].smieci: for u in domy_lista.sprites()[0].smieci:

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 12 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 21 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 21 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 12 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 18 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 16 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 12 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 17 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 18 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB