poprawiono generowanie smieci
16
game.py
@ -37,7 +37,7 @@ all_sprites_list = pygame.sprite.Group()
|
||||
# smieciarka
|
||||
smieciarka = modele.Smieciarka(10, 10)
|
||||
plansza[10, 10].setKolor(BLUE)
|
||||
plansza[10,10].setObiekt(smieciarka)
|
||||
plansza[10, 10].setObiekt(smieciarka)
|
||||
|
||||
# kontenery
|
||||
if os.path.exists('resources/smieci w kontenerach'):
|
||||
@ -48,31 +48,31 @@ kontener_plastik = modele.Kontener(0, 0, "plastik")
|
||||
kontener_plastik.setImage(pygame.image.load(
|
||||
"resources/plansza/pojemnik_plastik.png"))
|
||||
plansza[0, 0].setJestKontenerem(True)
|
||||
plansza[0,0].setObiekt(kontener_plastik)
|
||||
plansza[0, 0].setObiekt(kontener_plastik)
|
||||
|
||||
kontener_metal = modele.Kontener(0, 4, "metal")
|
||||
kontener_metal.setImage(pygame.image.load(
|
||||
"resources/plansza/pojemnik_metal.png"))
|
||||
plansza[0, 4].setJestKontenerem(True)
|
||||
plansza[0,4].setObiekt(kontener_metal)
|
||||
plansza[0, 4].setObiekt(kontener_metal)
|
||||
|
||||
kontener_organiczne = modele.Kontener(2, 2, "pozostale")
|
||||
kontener_organiczne.setImage(pygame.image.load(
|
||||
"resources/plansza/pojemnik_organiczne.png"))
|
||||
plansza[2, 2].setJestKontenerem(True)
|
||||
plansza[2,2].setObiekt(kontener_organiczne)
|
||||
plansza[2, 2].setObiekt(kontener_organiczne)
|
||||
|
||||
kontener_papier = modele.Kontener(4, 0, "papier")
|
||||
kontener_papier.setImage(pygame.image.load(
|
||||
"resources/plansza/pojemnik_papier.png"))
|
||||
plansza[4, 0].setJestKontenerem(True)
|
||||
plansza[4,0].setObiekt(kontener_papier)
|
||||
plansza[4, 0].setObiekt(kontener_papier)
|
||||
|
||||
kontener_szklo = modele.Kontener(4, 4, "szklo")
|
||||
kontener_szklo.setImage(pygame.image.load(
|
||||
"resources/plansza/pojemnik_szklo.png"))
|
||||
plansza[4, 4].setJestKontenerem(True)
|
||||
plansza[4,4].setObiekt(kontener_szklo)
|
||||
plansza[4, 4].setObiekt(kontener_szklo)
|
||||
|
||||
# domy
|
||||
|
||||
@ -96,7 +96,9 @@ for i in range(len(wspolrzedne_domow)):
|
||||
|
||||
for d in domy_lista.sprites():
|
||||
for j in range(5):
|
||||
d.dodajSmiec(random.choice(smieci_lista))
|
||||
smiec = random.choice(smieci_lista)
|
||||
d.dodajSmiec(smiec)
|
||||
smieci_lista.remove(smiec)
|
||||
|
||||
########## TEST DODAWANIA SMIECI Z DOMU[0] DO FOLDERU KONTENERA ZE SZKLEM
|
||||
for u in domy_lista.sprites()[0].smieci:
|
||||
|
Before Width: | Height: | Size: 12 KiB |
BIN
resources/smieci w kontenerach/szklo/cardboard259.jpg
Normal file
After Width: | Height: | Size: 21 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 21 KiB |
BIN
resources/smieci w kontenerach/szklo/glass141.jpg
Normal file
After Width: | Height: | Size: 12 KiB |
BIN
resources/smieci w kontenerach/szklo/glass318.jpg
Normal file
After Width: | Height: | Size: 18 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 16 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 12 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 17 KiB |
BIN
resources/smieci w kontenerach/szklo/trash88.jpg
Normal file
After Width: | Height: | Size: 18 KiB |
BIN
resources/smieci w kontenerach/szklo/trash98.jpg
Normal file
After Width: | Height: | Size: 14 KiB |