dodany atrybut obiekt w klasie Kratka
20
game.py
@ -8,17 +8,6 @@ import random
|
||||
import os
|
||||
import shutil
|
||||
|
||||
|
||||
# obsluga bledu odmowy dostepu do folderu
|
||||
def onerror(func, path, exc_info):
|
||||
import stat
|
||||
if not os.access(path, os.W_OK):
|
||||
os.chmod(path, stat.S_IWUSR)
|
||||
func(path)
|
||||
else:
|
||||
raise
|
||||
|
||||
|
||||
# kolory
|
||||
BLACK = (0, 0, 0)
|
||||
WHITE = (255, 255, 255)
|
||||
@ -48,36 +37,42 @@ all_sprites_list = pygame.sprite.Group()
|
||||
# smieciarka
|
||||
smieciarka = modele.Smieciarka(10, 10)
|
||||
plansza[10, 10].setKolor(BLUE)
|
||||
plansza[10,10].setObiekt(smieciarka)
|
||||
|
||||
# kontenery
|
||||
if os.path.exists('resources/smieci w kontenerach'):
|
||||
shutil.rmtree("resources/smieci w kontenerach", onerror=onerror)
|
||||
shutil.rmtree("resources/smieci w kontenerach")
|
||||
os.makedirs('resources/smieci w kontenerach')
|
||||
|
||||
kontener_plastik = modele.Kontener(0, 0, "plastik")
|
||||
kontener_plastik.setImage(pygame.image.load(
|
||||
"resources/plansza/pojemnik_plastik.png"))
|
||||
plansza[0, 0].setJestKontenerem(True)
|
||||
plansza[0,0].setObiekt(kontener_plastik)
|
||||
|
||||
kontener_metal = modele.Kontener(0, 4, "metal")
|
||||
kontener_metal.setImage(pygame.image.load(
|
||||
"resources/plansza/pojemnik_metal.png"))
|
||||
plansza[0, 4].setJestKontenerem(True)
|
||||
plansza[0,4].setObiekt(kontener_metal)
|
||||
|
||||
kontener_organiczne = modele.Kontener(2, 2, "pozostale")
|
||||
kontener_organiczne.setImage(pygame.image.load(
|
||||
"resources/plansza/pojemnik_organiczne.png"))
|
||||
plansza[2, 2].setJestKontenerem(True)
|
||||
plansza[2,2].setObiekt(kontener_organiczne)
|
||||
|
||||
kontener_papier = modele.Kontener(4, 0, "papier")
|
||||
kontener_papier.setImage(pygame.image.load(
|
||||
"resources/plansza/pojemnik_papier.png"))
|
||||
plansza[4, 0].setJestKontenerem(True)
|
||||
plansza[4,0].setObiekt(kontener_papier)
|
||||
|
||||
kontener_szklo = modele.Kontener(4, 4, "szklo")
|
||||
kontener_szklo.setImage(pygame.image.load(
|
||||
"resources/plansza/pojemnik_szklo.png"))
|
||||
plansza[4, 4].setJestKontenerem(True)
|
||||
plansza[4,4].setObiekt(kontener_szklo)
|
||||
|
||||
# domy
|
||||
|
||||
@ -95,6 +90,7 @@ for i in range(len(wspolrzedne_domow)):
|
||||
dom = modele.Dom(wspolrzedne_domow[i][0], wspolrzedne_domow[i][1])
|
||||
dom.setImage(pygame.image.load(random.choice(doms_array)))
|
||||
plansza[wspolrzedne_domow[i][0], wspolrzedne_domow[i][1]].setJestDomem(True)
|
||||
plansza[wspolrzedne_domow[i][0], wspolrzedne_domow[i][1]].setObiekt(dom)
|
||||
domy_lista.add(dom)
|
||||
all_sprites_list.add(dom)
|
||||
|
||||
|
@ -145,6 +145,7 @@ class Kratka(pygame.sprite.Sprite):
|
||||
self.jestWysypiskiem = False
|
||||
self.jestPrzeszkoda = False
|
||||
self.kolor = GREY
|
||||
self.obiekt = None
|
||||
pygame.sprite.Sprite.__init__(self)
|
||||
self.image = pygame.image.__class__
|
||||
self.rect = pygame.Rect(self.pozX * WIDTH + MARGIN * self.pozX + MARGIN,
|
||||
@ -154,6 +155,9 @@ class Kratka(pygame.sprite.Sprite):
|
||||
def setImage(self, image):
|
||||
self.image = image
|
||||
|
||||
def setObiekt(self,obiekt):
|
||||
self.obiekt = obiekt
|
||||
|
||||
def setJestDomem(self, bool):
|
||||
self.jestDomem = bool
|
||||
|
||||
|
BIN
resources/smieci w kontenerach/szklo/cardboard238.jpg
Normal file
After Width: | Height: | Size: 12 KiB |
BIN
resources/smieci w kontenerach/szklo/cardboard383.jpg
Normal file
After Width: | Height: | Size: 21 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 28 KiB |
BIN
resources/smieci w kontenerach/szklo/metal246.jpg
Normal file
After Width: | Height: | Size: 16 KiB |
BIN
resources/smieci w kontenerach/szklo/metal250.jpg
Normal file
After Width: | Height: | Size: 12 KiB |
BIN
resources/smieci w kontenerach/szklo/metal305.jpg
Normal file
After Width: | Height: | Size: 17 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 20 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 21 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 7.0 KiB |
Before Width: | Height: | Size: 15 KiB |