naprawiony blad z generowaniem domu na pozycji smieciarki
This commit is contained in:
parent
b5b76fc254
commit
9a9cf3e8cb
4
game.py
4
game.py
@ -162,7 +162,7 @@ def game():
|
||||
|
||||
# Petla az uzytkownik zamknie program
|
||||
done = False
|
||||
clock = pygame.time.Clock()
|
||||
fpsClock = pygame.time.Clock()
|
||||
|
||||
# -------- Glowna petla programu -----------
|
||||
while not done:
|
||||
@ -193,7 +193,7 @@ def game():
|
||||
smieciarka.w_dol()
|
||||
|
||||
# Odswiezanie 5 klatek na sekunde
|
||||
clock.tick(5)
|
||||
fpsClock.tick(5)
|
||||
|
||||
# czarny kolor w tle
|
||||
obraz.fill(BLACK)
|
||||
|
@ -221,6 +221,9 @@ def generujWspolrzedneDomow(ilosc_domow):
|
||||
if 6 <= wspolrzedne_domu[0] <= 7 and 10 <= wspolrzedne_domu[1] <= 11:
|
||||
continue
|
||||
|
||||
if wspolrzedne_domu[0] == 10 and wspolrzedne_domu[1] == 10:
|
||||
continue
|
||||
|
||||
if wspolrzedne_domu not in wspolrzedne_domow:
|
||||
wspolrzedne_domow.append(wspolrzedne_domu)
|
||||
r += 1
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user