naprawiony blad z generowaniem domu na pozycji smieciarki

This commit is contained in:
Adam Osiowy 2020-04-14 23:16:19 +02:00
parent b5b76fc254
commit 9a9cf3e8cb
2 changed files with 5 additions and 2 deletions

View File

@ -162,7 +162,7 @@ def game():
# Petla az uzytkownik zamknie program # Petla az uzytkownik zamknie program
done = False done = False
clock = pygame.time.Clock() fpsClock = pygame.time.Clock()
# -------- Glowna petla programu ----------- # -------- Glowna petla programu -----------
while not done: while not done:
@ -193,7 +193,7 @@ def game():
smieciarka.w_dol() smieciarka.w_dol()
# Odswiezanie 5 klatek na sekunde # Odswiezanie 5 klatek na sekunde
clock.tick(5) fpsClock.tick(5)
# czarny kolor w tle # czarny kolor w tle
obraz.fill(BLACK) obraz.fill(BLACK)

View File

@ -221,6 +221,9 @@ def generujWspolrzedneDomow(ilosc_domow):
if 6 <= wspolrzedne_domu[0] <= 7 and 10 <= wspolrzedne_domu[1] <= 11: if 6 <= wspolrzedne_domu[0] <= 7 and 10 <= wspolrzedne_domu[1] <= 11:
continue continue
if wspolrzedne_domu[0] == 10 and wspolrzedne_domu[1] == 10:
continue
if wspolrzedne_domu not in wspolrzedne_domow: if wspolrzedne_domu not in wspolrzedne_domow:
wspolrzedne_domow.append(wspolrzedne_domu) wspolrzedne_domow.append(wspolrzedne_domu)
r += 1 r += 1