Merge branch 'master' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s444350/SZI-Smieciarka into adamO
This commit is contained in:
commit
a94d69af4c
21
game.py
21
game.py
@ -5,6 +5,7 @@ import random
|
||||
import os
|
||||
import shutil
|
||||
|
||||
|
||||
pygame.init()
|
||||
|
||||
# kolory
|
||||
@ -30,7 +31,8 @@ ILOSC_KOLUMN = 15
|
||||
WINDOW_SIZE = [1300, 980]
|
||||
|
||||
# Tworzenie planszy i kratek
|
||||
plansza = np.array([[modele.Kratka(i, j) for i in range(ILOSC_KOLUMN)] for j in range(ILOSC_WIERSZY)])
|
||||
plansza = np.array([[modele.Kratka(i, j) for i in range(ILOSC_KOLUMN)]
|
||||
for j in range(ILOSC_WIERSZY)])
|
||||
all_sprites_list = pygame.sprite.Group()
|
||||
|
||||
# smieciarka
|
||||
@ -89,6 +91,7 @@ smieci_lista = [os.path.join(path, filename)
|
||||
font = pygame.font.SysFont("arial", 20, bold=True)
|
||||
text_pozostalo = font.render("Pozostało śmieci w domach:", True, WHITE)
|
||||
|
||||
|
||||
def liczSmieci(domy):
|
||||
ile_metalu = 0
|
||||
ile_szkla = 0
|
||||
@ -112,15 +115,19 @@ def liczSmieci(domy):
|
||||
text_papier = font.render("Papier: " + str(ile_papieru), True, WHITE)
|
||||
text_plastik = font.render("Plastik: " + str(ile_plastiku), True, WHITE)
|
||||
text_szklo = font.render("Szkło: " + str(ile_szkla), True, WHITE)
|
||||
text_pozostale = font.render("Pozostałe: " + str(ile_pozostalych), True, WHITE)
|
||||
text_odwiedzone_domy = font.render("Odwiedzone domy: " + str(smieciarka.getOdwiedzoneDomy()),True,WHITE)
|
||||
text_pozostale = font.render(
|
||||
"Pozostałe: " + str(ile_pozostalych), True, WHITE)
|
||||
text_odwiedzone_domy = font.render(
|
||||
"Odwiedzone domy: " + str(smieciarka.getOdwiedzoneDomy()), True, WHITE)
|
||||
|
||||
return text_metal, text_papier, text_plastik, text_szklo, text_pozostale, text_odwiedzone_domy
|
||||
|
||||
|
||||
for i in range(len(wspolrzedne_domow)):
|
||||
dom = modele.Dom(wspolrzedne_domow[i][0], wspolrzedne_domow[i][1])
|
||||
dom.setImage(pygame.image.load(random.choice(doms_array)))
|
||||
plansza[wspolrzedne_domow[i][0], wspolrzedne_domow[i][1]].setJestDomem(True)
|
||||
plansza[wspolrzedne_domow[i][0],
|
||||
wspolrzedne_domow[i][1]].setJestDomem(True)
|
||||
plansza[wspolrzedne_domow[i][0], wspolrzedne_domow[i][1]].setObiekt(dom)
|
||||
domy_lista.add(dom)
|
||||
all_sprites_list.add(dom)
|
||||
@ -132,7 +139,7 @@ for d in lista_domow:
|
||||
d.dodajSmiec(smiec)
|
||||
smieci_lista.remove(smiec)
|
||||
|
||||
########## TEST DODAWANIA SMIECI Z POJEDYNCZEGO DOMU DO FOLDERU KONTENERA ZE SZKLEM
|
||||
# TEST DODAWANIA SMIECI Z POJEDYNCZEGO DOMU DO FOLDERU KONTENERA ZE SZKLEM
|
||||
# for d in lista_domow:
|
||||
# for s in d.smieci:
|
||||
# kontener_szklo.dodajSmiec(s)
|
||||
@ -147,6 +154,7 @@ all_sprites_list.add(kontener_plastik, kontener_metal, kontener_organiczne, kont
|
||||
|
||||
|
||||
def game():
|
||||
|
||||
obraz = pygame.display.set_mode(WINDOW_SIZE)
|
||||
|
||||
# Tytul okienka
|
||||
@ -212,7 +220,8 @@ def game():
|
||||
all_sprites_list.draw(obraz)
|
||||
smieciarka.rand_move()
|
||||
|
||||
text_metal, text_papier, text_plastik, text_szklo, text_pozostale, text_odwiedzone_domy = liczSmieci(lista_domow)
|
||||
text_metal, text_papier, text_plastik, text_szklo, text_pozostale, text_odwiedzone_domy = liczSmieci(
|
||||
lista_domow)
|
||||
obraz.blit(text_pozostalo,
|
||||
(1020, 240))
|
||||
obraz.blit(text_metal, (1020, 280))
|
||||
|
BIN
resources/screenShots/gifProjektu.gif
Normal file
BIN
resources/screenShots/gifProjektu.gif
Normal file
Binary file not shown.
After Width: | Height: | Size: 180 KiB |
BIN
resources/screenShots/strukturaKatalogu.png
Normal file
BIN
resources/screenShots/strukturaKatalogu.png
Normal file
Binary file not shown.
After Width: | Height: | Size: 32 KiB |
Loading…
Reference in New Issue
Block a user