kolorowanie kratek na poczatku ruchu smieciarki
This commit is contained in:
parent
ee4d2b4a3c
commit
c50e8ee2d6
12
modele.py
12
modele.py
@ -64,13 +64,12 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
|
|||||||
'resources/plansza/smieciarka.png')
|
'resources/plansza/smieciarka.png')
|
||||||
self.ruch = 1
|
self.ruch = 1
|
||||||
|
|
||||||
|
game.plansza[self.x - 1, self.y].setKolor(BLUE)
|
||||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
||||||
self.rect.x -= 5
|
self.rect.x -= 5
|
||||||
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
||||||
game.rysowaniePlanszy()
|
game.rysowaniePlanszy()
|
||||||
|
|
||||||
self.x -= 1
|
self.x -= 1
|
||||||
game.plansza[self.x, self.y].setKolor(BLUE)
|
|
||||||
|
|
||||||
def w_prawo(self):
|
def w_prawo(self):
|
||||||
if self.x < 14:
|
if self.x < 14:
|
||||||
@ -83,13 +82,12 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
|
|||||||
self.image = pygame.transform.flip(self.image, True, False)
|
self.image = pygame.transform.flip(self.image, True, False)
|
||||||
self.ruch = 2
|
self.ruch = 2
|
||||||
|
|
||||||
|
game.plansza[self.x + 1, self.y].setKolor(BLUE)
|
||||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
||||||
self.rect.x += 5
|
self.rect.x += 5
|
||||||
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
||||||
game.rysowaniePlanszy()
|
game.rysowaniePlanszy()
|
||||||
|
|
||||||
self.x += 1
|
self.x += 1
|
||||||
game.plansza[self.x, self.y].setKolor(BLUE)
|
|
||||||
|
|
||||||
def w_gore(self):
|
def w_gore(self):
|
||||||
if self.y > 0:
|
if self.y > 0:
|
||||||
@ -99,13 +97,12 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
|
|||||||
self.wspolrzedne_odwiedzonych_domow.append([self.x, self.y - 1])
|
self.wspolrzedne_odwiedzonych_domow.append([self.x, self.y - 1])
|
||||||
self.zwiekszIloscOdwiedzonychDomow()
|
self.zwiekszIloscOdwiedzonychDomow()
|
||||||
|
|
||||||
|
game.plansza[self.x, self.y - 1].setKolor(BLUE)
|
||||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
||||||
self.rect.y -= 5
|
self.rect.y -= 5
|
||||||
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
||||||
game.rysowaniePlanszy()
|
game.rysowaniePlanszy()
|
||||||
|
|
||||||
self.y -= 1
|
self.y -= 1
|
||||||
game.plansza[self.x, self.y].setKolor(BLUE)
|
|
||||||
|
|
||||||
def w_dol(self):
|
def w_dol(self):
|
||||||
if self.y < 14:
|
if self.y < 14:
|
||||||
@ -115,13 +112,12 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
|
|||||||
self.wspolrzedne_odwiedzonych_domow.append([self.x, self.y + 1])
|
self.wspolrzedne_odwiedzonych_domow.append([self.x, self.y + 1])
|
||||||
self.zwiekszIloscOdwiedzonychDomow()
|
self.zwiekszIloscOdwiedzonychDomow()
|
||||||
|
|
||||||
|
game.plansza[self.x, self.y + 1].setKolor(BLUE)
|
||||||
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
|
||||||
self.rect.y += 5
|
self.rect.y += 5
|
||||||
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
|
||||||
game.rysowaniePlanszy()
|
game.rysowaniePlanszy()
|
||||||
|
|
||||||
self.y += 1
|
self.y += 1
|
||||||
game.plansza[self.x, self.y].setKolor(BLUE)
|
|
||||||
|
|
||||||
def dodajPlastik(self, smiec):
|
def dodajPlastik(self, smiec):
|
||||||
self.plastik.append(smiec)
|
self.plastik.append(smiec)
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user