dodane screenShoty i aktualizacja raportu

This commit is contained in:
Adam Osiowy 2020-04-07 22:35:36 +02:00
parent 3fed82ed40
commit d53c1326fc
9 changed files with 26 additions and 23 deletions

View File

@ -10,29 +10,6 @@
![gif](resources/screenShots/gifProjektu.gif)
* śmieciarka porusza się w losowy sposób po planszy 15 x 15 (koloruje na niebiesko przebytą trasę)
* domy generowane są losowo na mapie z pominięciem kolizji z innymi obiektami
* pozycja wysypiska, przeszkody (jeziorko) i kontenerów jest statyczna
* w kontenerach przechowywane będą posegregowane, odpowiednio według kategorii, zdjęcia śmieci
* zdjęcia śmieci przydzielane są w sposób losowy do każdego z domów
* śmieciarka zbiera śmieci po najechaniu na pozycję danego domu
* po każdym uruchomieniu programu tworzona jest struktura katalogów dla posegregowanych śmieci
* śmieciarka sprawdza w każdym ruchu czy nie dojdzie do kolizji z innym obiektem lub nie wyjedzie poza planszę
* po prawej stronie wypisywane są aktualne, najważniejsze informacje
* każdy obiekt na planszy posiada atrybuty odpowiedzalne za
przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje informacje o odwiedzonych domach
*
---
## 2. Struktura katalogów:
@ -63,3 +40,29 @@ przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje infor
```
pip install -r requirements.txt
```
---
## 3. Opis funkcjonalności programu:
* śmieciarka porusza się w losowy sposób po planszy 15 x 15 (koloruje na niebiesko przebytą trasę)
![ruch śmieciarki](resources/screenShots/randMove.png)
* domy generowane są losowo na mapie z pominięciem kolizji z innymi obiektami
![generowanie_domów](resources/screenShots/wspolrzedneDomow.png)
* pozycja wysypiska, przeszkody (jeziorko) i kontenerów jest statyczna
![statyczna_pozycja](resources/screenShots/statycznaPozycja.png)
* w kontenerach przechowywane będą posegregowane, odpowiednio według kategorii, zdjęcia śmieci
* zdjęcia śmieci przydzielane są w sposób losowy do każdego z domów
![losowanie_śmieci](resources/screenShots/wyborSmieci.png)
* śmieciarka zbiera śmieci po najechaniu na pozycję danego domu
* po każdym uruchomieniu programu tworzona jest struktura katalogów dla posegregowanych śmieci
![tworzenie_struktury](resources/screenShots/tworzenieStrukturyKatalogow.png)
* śmieciarka sprawdza w każdym ruchu czy nie dojdzie do kolizji z innym obiektem lub nie wyjedzie poza planszę
![sprawdzanie_kolizcji](resources/screenShots/sprawdzanieKolizji.png)
* po prawej stronie wypisywane są aktualne, najważniejsze informacje
![wiedza](resources/screenShots/wiedzaPoPrawejStronie.png)
* każdy obiekt na planszy posiada atrybuty odpowiedzalne za
przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje informacje o odwiedzonych domach
![atrybuty](resources/screenShots/atrybutySmieciarki.png)

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 51 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 84 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 62 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 55 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 55 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 58 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 17 KiB