dodane screenShoty i aktualizacja raportu
@ -10,29 +10,6 @@
|
||||
|
||||
![gif](resources/screenShots/gifProjektu.gif)
|
||||
|
||||
* śmieciarka porusza się w losowy sposób po planszy 15 x 15 (koloruje na niebiesko przebytą trasę)
|
||||
|
||||
* domy generowane są losowo na mapie z pominięciem kolizji z innymi obiektami
|
||||
|
||||
* pozycja wysypiska, przeszkody (jeziorko) i kontenerów jest statyczna
|
||||
|
||||
* w kontenerach przechowywane będą posegregowane, odpowiednio według kategorii, zdjęcia śmieci
|
||||
|
||||
* zdjęcia śmieci przydzielane są w sposób losowy do każdego z domów
|
||||
|
||||
* śmieciarka zbiera śmieci po najechaniu na pozycję danego domu
|
||||
|
||||
* po każdym uruchomieniu programu tworzona jest struktura katalogów dla posegregowanych śmieci
|
||||
|
||||
* śmieciarka sprawdza w każdym ruchu czy nie dojdzie do kolizji z innym obiektem lub nie wyjedzie poza planszę
|
||||
|
||||
* po prawej stronie wypisywane są aktualne, najważniejsze informacje
|
||||
|
||||
* każdy obiekt na planszy posiada atrybuty odpowiedzalne za
|
||||
przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje informacje o odwiedzonych domach
|
||||
|
||||
*
|
||||
|
||||
---
|
||||
|
||||
## 2. Struktura katalogów:
|
||||
@ -63,3 +40,29 @@ przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje infor
|
||||
```
|
||||
pip install -r requirements.txt
|
||||
```
|
||||
|
||||
---
|
||||
|
||||
## 3. Opis funkcjonalności programu:
|
||||
|
||||
* śmieciarka porusza się w losowy sposób po planszy 15 x 15 (koloruje na niebiesko przebytą trasę)
|
||||
![ruch śmieciarki](resources/screenShots/randMove.png)
|
||||
* domy generowane są losowo na mapie z pominięciem kolizji z innymi obiektami
|
||||
![generowanie_domów](resources/screenShots/wspolrzedneDomow.png)
|
||||
* pozycja wysypiska, przeszkody (jeziorko) i kontenerów jest statyczna
|
||||
![statyczna_pozycja](resources/screenShots/statycznaPozycja.png)
|
||||
* w kontenerach przechowywane będą posegregowane, odpowiednio według kategorii, zdjęcia śmieci
|
||||
|
||||
* zdjęcia śmieci przydzielane są w sposób losowy do każdego z domów
|
||||
![losowanie_śmieci](resources/screenShots/wyborSmieci.png)
|
||||
* śmieciarka zbiera śmieci po najechaniu na pozycję danego domu
|
||||
|
||||
* po każdym uruchomieniu programu tworzona jest struktura katalogów dla posegregowanych śmieci
|
||||
![tworzenie_struktury](resources/screenShots/tworzenieStrukturyKatalogow.png)
|
||||
* śmieciarka sprawdza w każdym ruchu czy nie dojdzie do kolizji z innym obiektem lub nie wyjedzie poza planszę
|
||||
![sprawdzanie_kolizcji](resources/screenShots/sprawdzanieKolizji.png)
|
||||
* po prawej stronie wypisywane są aktualne, najważniejsze informacje
|
||||
![wiedza](resources/screenShots/wiedzaPoPrawejStronie.png)
|
||||
* każdy obiekt na planszy posiada atrybuty odpowiedzalne za
|
||||
przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje informacje o odwiedzonych domach
|
||||
![atrybuty](resources/screenShots/atrybutySmieciarki.png)
|
BIN
resources/screenShots/atrybutySmieciarki.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 51 KiB |
BIN
resources/screenShots/randMove.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 84 KiB |
BIN
resources/screenShots/sprawdzanieKolizji.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 62 KiB |
BIN
resources/screenShots/statycznaPozycja.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 55 KiB |
BIN
resources/screenShots/tworzenieStrukturyKatalogow.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
BIN
resources/screenShots/wiedzaPoPrawejStronie.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 55 KiB |
BIN
resources/screenShots/wspolrzedneDomow.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 58 KiB |
BIN
resources/screenShots/wyborSmieci.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 17 KiB |