struktura katalogow
This commit is contained in:
parent
6d2566063b
commit
de1306e206
@ -15,3 +15,28 @@
|
||||
## 2. Struktura katalogów:
|
||||
|
||||
![katalogi](resources/screenShots/strukturaKatalogu.png)
|
||||
|
||||
**Resources**:
|
||||
|
||||
- _plansza_ - folder zawierający zdjęcia niezbędne do generowania planszy - domy, jezioro, pojemniki, wysypisko,
|
||||
- _śmieci_ - zawiera podfoldery z klaysifkacją zdjęć śmieci,
|
||||
- _śmieci w kontenerach_ - folder, który będzie zawierał posegregowane już smieci
|
||||
|
||||
**Pliki**:
|
||||
|
||||
**[game.py](game.py)** - plik zawierający całą funkcjonalność projektu:
|
||||
|
||||
- główna pętla programu,
|
||||
- tworzenie planszy,
|
||||
- tworzenie i usytuowanie obiektów z katalogu [modeli](modele.py),
|
||||
- generowanie tekstowej interpretacji zebranej wiedzy
|
||||
|
||||
**[main.py](main.py)** - klasa odpowiedzialna za uruchomienie programu
|
||||
|
||||
**[modele.py](modele.py)** - zawiera klasy aplikacji
|
||||
|
||||
**[requirements.txt](requirements.txt)** - posiada biblioteki niezbędne do uruchomienia programu, które instalujemy za pomocą poniższego polecenia:
|
||||
|
||||
```
|
||||
pip install -r requirements.txt
|
||||
```
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user