SzIProjekt/run.py

86 lines
1.7 KiB
Python

import pygame, sys,random
pygame.init()
screen = pygame.display.set_mode((1280,720))
class Uprawy:
rodzajUprawy="brak"
czyPodlac="nie"
czyPodacNawoz="nie"
stanUprawy="dobry"
marchew = Uprawy()
marchew.rodzajUprawy="Marchew"
marchew.czyPodlac="tak"
marchew.czyPodacNawoz="tak"
marchew.stanUprawy="sredni"
ziemniaki = Uprawy()
ziemniaki.rodzajUprawy="Ziemniak"
ziemniaki.czyPodlac="tak"
ziemniaki.czyPodacNawoz="nie"
ziemniaki.stanUprawy="dobry"
buraki = Uprawy()
buraki.rodzajUprawy="Burak"
buraki.czyPodlac="nie"
buraki.czyPodacNawoz="nie"
buraki.stanUprawy="bardzo dobry"
salata = Uprawy()
salata.rodzajUprawy="Salata"
salata.czyPodlac="tak"
salata.czyPodacNawoz="tak"
salata.stanUprawy="zly"
pomidory = Uprawy()
pomidory.rodzajUprawy="Pomidor"
pomidory.czyPodlac="nie"
pomidory.czyPodacNawoz="tak"
pomidory.stanUprawy="sredni"
image = pygame.image.load(r'traktor.jpg')
x=0
y=0
white = (255, 255, 255)
screen.fill(white)
def traktor(x,y):
screen.blit(image, (x,y))
while True:
for event in pygame.event.get():
if event.type==pygame.QUIT:
sys.exit(0)
elif event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_SPACE:
x += 50
#if random.randint(1, 4)==1:
# box.x+=2
#elif random.randint(1, 4)==2:
# box.y+=2
#elif random.randint(1, 4)==3:
# box.x-=2
#elif random.randint(1, 4)==4:
# box.y-=2
if x <1200 and y==0:
x+=1
elif x==1200 and y<650:
y+=1
elif x>600 and y==650:
x-=1
elif x==600 and y>1:
y-=1
elif y==1 and 0<x<1200:
x+=1
elif x==0 and y>0:
y-=1
screen.fill(white)
traktor(x,y)
pygame.display.flip()