2.0 KiB
2.0 KiB
Use Case 2: Kucharz skończył zamówienie
Aktor podstawowy: Kucharz
Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu:
- Kucharz: Wygodny i intuicyjny sposób zmiany stanu zamówień
Warunki wstępne:
Zamówienie, które kucharz zakończył miało status "W trakcie realizacji"
Warunki końcowe:
Zamówienie ma ustawiony status "Ukończone"
Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
- Kucharz zmienia status zamówienia, które jest w stanie "W trakcie realizacji" na status "Ukończone"
- System odpowiednio zmieni status zamówienia, z “W trakcie realizacji” na “Ukończone”
Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
*a. System ulega awari
-
Kucharz resetuje system
-
System ponownie wczytuje zamówienia, ich statusy i je wyświetla 2a. System nie mógł wczytać części lub żadnego zamówienia
- System wyświetla kucharzowi informację o błędzie
- System wyświetla zamówienia, które udało mu się wczytać
*1a. Kucharz zmienia status nie tego zamówienia, które rzeczywiście ukończył
- Kucharz wybiera opcję "cofnij"
- System odpowiednio zmieni status ostatniego modyfikowanego zamówienia na status poprzedni
- Kucharz wybiera prawidłowe zamówienie, aby status wybranego zadania zmienił się z “W trakcie realizacji” na “Ukończone”
- System odpowiednio zmieni status prawidłowego zamówienia z “W trakcie realizacji” na “Ukończone”
Wymagania specjalne:
- Wodoodporny ekran dotykowy, tekst musi być widoczny z odległości 1 metra
Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane:
Kwestie otwarte:
- Przypisywanie realizowanych zamówień pod konkretnych kucharzy