Zaktualizuj 'environment.md'

This commit is contained in:
Mateusz Tylka 2020-04-06 11:17:39 +00:00
parent ae7c5c64ca
commit 89f2a44d43

View File

@ -35,9 +35,9 @@ Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutk
W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać._ W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać._
![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png) ![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png)
### Statystyki ### Statystyki
**Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.* **Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.*
**Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.* **Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.*
**Stamina:** *Energia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent nie może się poruszać.* **Stamina:** *Energia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent nie może się poruszać.*
**Thirst:** *Pragnienie agenta, gdy pasek osiągnie maksimum (wartość 100), agent umiera.* **Thirst:** *Pragnienie agenta, gdy pasek osiągnie maksimum (wartość 100), agent umiera.*
## Uruchomienie projektu ## Uruchomienie projektu