Zaktualizuj 'environment.md'
This commit is contained in:
parent
ae7c5c64ca
commit
89f2a44d43
@ -35,9 +35,9 @@ Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutk
|
|||||||
W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać._
|
W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać._
|
||||||
![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png)
|
![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png)
|
||||||
### Statystyki
|
### Statystyki
|
||||||
**Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.*
|
**Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.*
|
||||||
**Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.*
|
**Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.*
|
||||||
**Stamina:** *Energia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent nie może się poruszać.*
|
**Stamina:** *Energia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent nie może się poruszać.*
|
||||||
**Thirst:** *Pragnienie agenta, gdy pasek osiągnie maksimum (wartość 100), agent umiera.*
|
**Thirst:** *Pragnienie agenta, gdy pasek osiągnie maksimum (wartość 100), agent umiera.*
|
||||||
|
|
||||||
## Uruchomienie projektu
|
## Uruchomienie projektu
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user