Zaktualizuj 'environment.md'
This commit is contained in:
parent
89f2a44d43
commit
a534f2fed3
@ -33,7 +33,7 @@ Statystyki agenta można zmieniać poprzez interakcję z objektami **entities**,
|
|||||||
nasze pragnienie, a zjedzenie królika nasz głód, możemy również odpocząć przy ognisku.
|
nasze pragnienie, a zjedzenie królika nasz głód, możemy również odpocząć przy ognisku.
|
||||||
Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie.
|
Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie.
|
||||||
W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać._
|
W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać._
|
||||||
![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png)
|
![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/raw/master/data/images/adventure.png?fbclid=IwAR0lBN3bQIK4-LQuVPw-vTLxBrN3xMTrNjKjcrOp4idzaZvkOwdbYZQRQc0)
|
||||||
### Statystyki
|
### Statystyki
|
||||||
**Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.*
|
**Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.*
|
||||||
**Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.*
|
**Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.*
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user