Zaktualizuj 'environment.md'

This commit is contained in:
Mateusz Tylka 2020-04-06 11:22:10 +00:00
parent 89f2a44d43
commit a534f2fed3

View File

@ -33,7 +33,7 @@ Statystyki agenta można zmieniać poprzez interakcję z objektami **entities**,
nasze pragnienie, a zjedzenie królika nasz głód, możemy również odpocząć przy ognisku. nasze pragnienie, a zjedzenie królika nasz głód, możemy również odpocząć przy ognisku.
Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie. Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie.
W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać._ W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać._
![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png) ![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/raw/master/data/images/adventure.png?fbclid=IwAR0lBN3bQIK4-LQuVPw-vTLxBrN3xMTrNjKjcrOp4idzaZvkOwdbYZQRQc0)
### Statystyki ### Statystyki
**Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.* **Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.*
**Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.* **Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.*