aitech-eks-pub/cw/00_Informacje_na_temat_przedmiotu.ipynb
2021-03-19 11:38:58 +01:00

91 lines
3.3 KiB
Plaintext

{
"cells": [
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"# Informacje ogólne"
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Kontakt z prowadzącym\n",
"\n",
"prowadzący: mgr inż. Jakub Pokrywka\n",
"\n",
"Najlepiej kontaktowąć się ze mną przez MS TEAMS na grupie kanału (ogólne sprawy) lub w prywatnych wiadomościach. Odpisuję co 2-3 dni. Można też umówić się na zdzwonko w godzinach dyżuru (wt 12.00-13.00) lub umówić się w innym terminie.\n",
"\n",
"\n",
"## Literatura\n",
"Polecana literatura do przedmiotu:\n",
"\n",
"\n",
"- https://www.manning.com/books/relevant-search#toc (darmowa) Polecam chociaż przejrzeć.\n",
"- Marie-Francine Moens. 2006. Information Extraction: Algorithms and Prospects in a Retrieval Context. Springer. (polecam mniej, jest trochę nieaktualna)\n",
"- Alex Graves. 2012. Supervised sequence labelling. Studies in Computational Intelligence, vol 385. Springer. Berlin, Heidelberg. \n",
"\n",
"- Jacob Devlin, Ming-Wei Chang, Kenton Lee, Kristina Toutanova. 2019. BERT: Pre-training of Deep Bidirectional Transformers for Language Understanding. North American Association for Computational Linguistics (NAACL). \n",
"\n",
"- Colin Raffel, Noam Shazeer, Adam Roberts, Katherine Lee, Sharan Narang, Michael Matena, Yanqi Zhou, Wei Li, Peter J. Liu. 2020. Exploring the Limits of Transfer Learning with a Unified Text-to-Text Transformer. Journal of Machine Learning Research vol 21, number 140, pages 1-67. \n",
"\n",
"- Flip Graliński, Tomasz Stanisławek, Anna Wróblewska, Dawid Lipiński, Agnieszka Kaliska, Paulina Rosalska, Bartosz Topolski, Przemysław Biecek. 2020. Kleister: A novel task for information extraction involving long documents with complex layout. URL https://arxiv.org/abs/2003.02356 \n",
"\n",
"- Łukasz Garncarek, Rafał Powalski, Tomasz Stanisławek, Bartosz Topolski, Piotr Halama, Filip Graliński. 2020. LAMBERT: Layout-Aware (Language) Modeling using BERT. URL https://arxiv.org/pdf/2002.08087 \n",
"\n",
"## Zaliczenie\n",
"\n",
"\n",
"\n",
"Do zdobycia będzie conajmniej 600 punktów.\n",
"\n",
"Ocena:\n",
"\n",
"- -299 — 2\n",
"\n",
"- 300-349 — 3\n",
"\n",
"- 350-399 — 3+\n",
"\n",
"- 400-449 — 4\n",
"\n",
"- 450—499 — 4+\n",
"\n",
"- 500- — 5\n",
"\n",
"\n",
"**Żeby zaliczyć przedmiot należy pojawiać się na laboratoriach. Maksymalna liczba nieobecności to 3. Obecność będę sprawdzał poprzez panel MS TEAMS, czyli będę sprawdzał czy ktoś jest wdzwoniony na ćwiczenia. Jeżeli kogoś nie będzie więcej niż 3 razy, to nie będzie miał zaliczonego przedmiotu** \n"
]
},
{
"cell_type": "code",
"execution_count": null,
"metadata": {},
"outputs": [],
"source": []
}
],
"metadata": {
"kernelspec": {
"display_name": "Python 3",
"language": "python",
"name": "python3"
},
"language_info": {
"codemirror_mode": {
"name": "ipython",
"version": 3
},
"file_extension": ".py",
"mimetype": "text/x-python",
"name": "python",
"nbconvert_exporter": "python",
"pygments_lexer": "ipython3",
"version": "3.8.3"
}
},
"nbformat": 4,
"nbformat_minor": 4
}