Zaktualizuj 'route-planning.md'

This commit is contained in:
Wojciech Łukasik 2020-04-28 22:52:39 +00:00
parent 5d12921c54
commit b6dd1f234d

View File

@ -1,7 +1,7 @@
# Raport 2
### Definicja pętli głownej strategi przeszukiwania
Naszą główną funkcją jest funkcja `aStar(startField, goalField)`, przyjmuje ona dwa argumenty: `startField` - pole z którego wyrusza agent `goalField` - cel drogi agenta. Zwraca ona ścieszkę z `startField` do `goalField`.
Naszą główną funkcją jest funkcja `aStar(startField, goalField)`, przyjmuje ona dwa argumenty: `startField` - pole z którego wyrusza agent `goalField` - cel drogi agenta. Zwraca ona ścieżkę z `startField` do `goalField`.
#### Opis
@ -75,7 +75,7 @@ for(var i = 0; i < neighbors.length; i++){
```
- Po przypisaniu kosztu do sąsiada przypisujemy jego odległość do celu:<br>`neighbor.h = getDistance(neighbor, goalField);
- sumę jego kosztu oraz heurystki: `neighbor.f = neighbor.g + neighbor.h;`
- sumę jego kosztu oraz heurystki: `neighbor.f = neighbor.g + neighbor.h;` gdzie `neighbor.g` to koszt dotarcia do danego pola, a `neighbor.h` to szacowana odległość od danego pola do celu.
- oraz jego poprzednika: `neighbor.previous = current;`
### Definicja funkcji następnika