Zaktualizuj 'route-planning.md'
This commit is contained in:
parent
5d12921c54
commit
b6dd1f234d
@ -1,7 +1,7 @@
|
||||
# Raport 2
|
||||
|
||||
### Definicja pętli głownej strategi przeszukiwania
|
||||
Naszą główną funkcją jest funkcja `aStar(startField, goalField)`, przyjmuje ona dwa argumenty: `startField` - pole z którego wyrusza agent `goalField` - cel drogi agenta. Zwraca ona ścieszkę z `startField` do `goalField`.
|
||||
Naszą główną funkcją jest funkcja `aStar(startField, goalField)`, przyjmuje ona dwa argumenty: `startField` - pole z którego wyrusza agent `goalField` - cel drogi agenta. Zwraca ona ścieżkę z `startField` do `goalField`.
|
||||
|
||||
#### Opis
|
||||
|
||||
@ -75,7 +75,7 @@ for(var i = 0; i < neighbors.length; i++){
|
||||
```
|
||||
- Po przypisaniu kosztu do sąsiada przypisujemy jego odległość do celu:<br>`neighbor.h = getDistance(neighbor, goalField);
|
||||
|
||||
- sumę jego kosztu oraz heurystki: `neighbor.f = neighbor.g + neighbor.h;`
|
||||
- sumę jego kosztu oraz heurystki: `neighbor.f = neighbor.g + neighbor.h;` gdzie `neighbor.g` to koszt dotarcia do danego pola, a `neighbor.h` to szacowana odległość od danego pola do celu.
|
||||
- oraz jego poprzednika: `neighbor.previous = current;`
|
||||
|
||||
### Definicja funkcji następnika
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user