Go to file
Dominik Małyszka e86c375f9c przyrost1
prawidlowe liczenie czasu dopiero po zasadzeniu
2020-04-07 17:53:43 +00:00
.gitignore przyrost1 2020-04-07 16:58:12 +02:00
carrot.py przyrost1 2020-04-07 17:53:43 +00:00
main.py przyrost1 2020-04-07 16:58:12 +02:00
plant.py przyrost1 2020-04-07 17:50:34 +00:00
README.md Zaktualizuj 'README.md' 2020-04-07 17:39:53 +00:00
soil.py Prześlij pliki do '' 2020-04-07 17:15:42 +00:00
traktor.py przyrost1 2020-04-07 16:58:12 +02:00

AIProjekt

Uruchomienie pierwszej czesci projektu

Wymagania:

  • python 3.7
  • zainstalowana paczka pygame (np. pip3 install pygame)

Wpisanie komendy w glownym folderze:
python3 main.py

Notatki wstepne

Pomysły na projekt indywidualny:

  1. Decyzja odnoścnie ruchu (szukanie najlepszej ścieżki)
  2. Decycja czy sadzić roślinę
  3. Wykrywanie jaka jest roślina i czy zbierać
  4. Decyzja odnośnie nawożenia

Środowisko: Jest ogrnaiczone pole, w polu są kratki, gracz może poruszać się po kratkach. W danej kratce są dane o polu.