Zaktualizuj 'environment.md'

This commit is contained in:
Karol Piotrowski 2020-04-07 20:56:26 +00:00
parent 1d5cdc51f0
commit 2daf9b8bad

View File

@ -5,41 +5,45 @@ zadania jest implementacja dwuwymiarowego dyskretnego środowiska, w
którym będzie poruszał się agent.
# Zespół
W skład zespołu wchodzą: Tomasz Dzierzbicki, Szymon
Parafiński, Karol Piotrowski, Jarosław Zbąski.
W skład zespołu wchodzą:
Tomasz Dzierzbicki,
Szymon Parafiński,
Karol Piotrowski,
Jarosław Zbąski.
# Temat projektu i wybrane rozwiązanie
Tematem projektu jest
inteligentny traktor, którego graficzne środowisko do otwierania w
konsoli zostało opisane poniżej. Całość jest wykonywana w C++.
* Tematem projektu jestinteligentny traktor,
* graficzne środowisko do otwierania w konsoli
* Całość jest wykonywana w C++
* Wykorzystano biblioteki: iostream, stdlib.h, windows.h, conio.h, string.
# Środowisko agenta - opis kodu
# Reprezentacja wiedzy
* Znana jest pozycja traktora (oznaczona jako 'T')
* Znane są fragmenty pola zawierające buraki (oznaczone jako 'B')
* Znane są granice całego pola (oznaczone jako '#')
* Pozostałe pola oznaczone jako '.'
* Po zebraniu przez traktor buraków z fragmentu pola, dany obszar traci oznaczenie 'B'
![](images/konsola.png)
# Wybrane fragmenty kodu
## 1. Kolory
Poniższy kod odpowiada za ustalenie kolorów środowiska w
zależności od ustawień konsoli.
![Dla oszczędności miejsca prezentujemy
wyłącznie fragmenty kodu](images/color.png)
## 2. Ustawienia okna
![](images/setWindow.png)
![Dla oszczędności miejsca prezentujemy wyłącznie fragmenty kodu](images/color.png)
## 3.Zmiana statusu pola
## 2.Zmiana statusu pola
![Legenda: T - traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - puste pole](images/updatePola.png)
![](images/updatePola.png)
## 3.Poruszanie
## 4.Poruszanie
Tymczasowe poruszanie za pomocą klawiszy W,A,S,D
![](images/Move.png)
## 5. Funkcja Main()
![](images/Main.png)
# Zrzuty ekranu
![Legenda: T - traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - pustepole](images/konsola.png)