1.2 KiB
##Opis dokumentu Ten dokument to raport z wykonanego pierwszego zadania projektu zespołowego na przedmiot Szcztuczna Inteligencja. Celem zadania jest implementacja dwuwymiarowego dyskretnego środowiska, w którym będzie poruszał się agent.
##Zespół W skład zespołu wchodzą: Tomasz Dzierzbicki, Szymon Parafiński, Karol Piotrowski, Jarosław Zbąski.
##Temat projektu i wybrane rozwiązanie Tematem projektu jest inteligentny traktor, którego graficzne środowisko do otwierania w konsoli zostało opisane poniżej. Całość jest wykonywana w C++.
##Środowisko agenta - opis kodu
#1. Kolory Poniższy kod odpowiada za ustalenie kolorów środowiska w zależności od ustawień konsoli.
#4.Poruszanie Tymczasowe poruszanie za pomocą klawiszy W,A,S,D
#5. Funkcja Main() ##Zrzuty ekranu ![Legenda: T
- traktor, B - buraki, # - granica środowiska, . - puste pole](images/konsola.png)