Marcin Dobrowolski zadanie 2
This commit is contained in:
commit
2edba3a0ad
0
use-case-10.md
Normal file
0
use-case-10.md
Normal file
0
use-case-2.md
Normal file
0
use-case-2.md
Normal file
14
use-cases.md
14
use-cases.md
@ -20,8 +20,8 @@ Kasetka | miejsce, do którego trafiają wrzucone banknoty oraz monety
|
||||
Gotowy produkt | produkt niewymagający obróbki przed podaniem klientowi
|
||||
Ciepły produkt | produkt wymagający obróbki cieplnej oraz personalizacji przez klienta
|
||||
Moduł komunikacji | moduł odpowiedzialny za komunikowanie serwisantowi oraz dostawcy stanu wymagającego ich interwencji
|
||||
klucz#1 | klucz służący do otwarcia drzwiczek serwisowych automatu
|
||||
klucz#2 | klucz służący do otwarcia sejfu automatu
|
||||
Klucz #1 | klucz służący do otwarcia drzwiczek serwisowych automatu
|
||||
Klucz #2 | klucz służący do otwarcia sejfu automatu
|
||||
|
||||
|
||||
Przypadki użycia
|
||||
@ -42,11 +42,11 @@ Klient wpisuje kod produktu. Klient wybiera metodę płatności, a następnie p
|
||||
|
||||
### Use case 4: Zakup ciepłego produktu
|
||||
|
||||
Klient wpisuje kod produktu. Klient personalizuje wybrany produkt. Klient wybiera metodę płatności, a następnie płaci wedle dokonanego wyboru. Automat przygotowuje posiłek. Automat infomruje o możliwości odbioru gotowego produktu, a następnie go wydaje.
|
||||
Klient wpisuje kod produktu. Klient personalizuje wybrany produkt. Klient wybiera metodę płatności, a następnie płaci wedle dokonanego wyboru. Automat przygotowuje posiłek. Automat informuje o możliwości odbioru gotowego produktu, a następnie go wydaje.
|
||||
|
||||
### Use case 5: Płatność kartą
|
||||
|
||||
Klient wybiera metode płatności kartą. Klient postępuje według instrukcji wyświetlanych na terminalu płatniczym. Następuje finalizacja płatności, automat informuje o pomyślnej płatności.
|
||||
Klient wybiera metodę płatności kartą. Klient postępuje według instrukcji wyświetlanych na terminalu płatniczym. Następuje finalizacja płatności, automat informuje o pomyślnej płatności.
|
||||
|
||||
### Use case 6: Płatność gotówką
|
||||
|
||||
@ -58,15 +58,15 @@ Klient wybiera przycisk powrotu do wybrania metody płatności. Automat zwraca w
|
||||
|
||||
### Use case 8: Zwrot wpłaconej gotówki
|
||||
|
||||
Klient wybiera przycisk zwrot gotówki na automacie. Automat zwraca wpłaconą gotówkę.
|
||||
Klient wybiera przycisk "zwrot gotówki" na automacie. Automat zwraca wpłaconą gotówkę.
|
||||
|
||||
### Use case 9: Naprawa automatu
|
||||
|
||||
Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1. Serwisant dokonuje analizy systemu. Serwisant wykonuje niezbędne naprawy. Seriwsant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem#1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
|
||||
Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1. Serwisant dokonuje analizy systemu. Serwisant wykonuje niezbędne naprawy. Serwisant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem #1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
|
||||
|
||||
### Use case 10: Przegląd techniczny automatu
|
||||
|
||||
Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1. Serwisant dokonuje przeglądu technicznego systemu. Seriwsant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem#1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
|
||||
Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem #1. Serwisant dokonuje przeglądu technicznego systemu. Serwisant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem #1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
|
||||
|
||||
### Use case 11: Wysłanie komunikatu o braku towaru
|
||||
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user