Marcin Dobrowolski zadanie 2

This commit is contained in:
Marcin Dobrowolski 2020-11-18 10:40:26 +01:00
commit 2edba3a0ad
3 changed files with 80 additions and 80 deletions

0
use-case-10.md Normal file
View File

0
use-case-2.md Normal file
View File

View File

@ -20,8 +20,8 @@ Kasetka | miejsce, do którego trafiają wrzucone banknoty oraz monety
Gotowy produkt | produkt niewymagający obróbki przed podaniem klientowi
Ciepły produkt | produkt wymagający obróbki cieplnej oraz personalizacji przez klienta
Moduł komunikacji | moduł odpowiedzialny za komunikowanie serwisantowi oraz dostawcy stanu wymagającego ich interwencji
klucz#1 | klucz służący do otwarcia drzwiczek serwisowych automatu
klucz#2 | klucz służący do otwarcia sejfu automatu
Klucz #1 | klucz służący do otwarcia drzwiczek serwisowych automatu
Klucz #2 | klucz służący do otwarcia sejfu automatu
Przypadki użycia
@ -42,11 +42,11 @@ Klient wpisuje kod produktu. Klient wybiera metodę płatności, a następnie p
### Use case 4: Zakup ciepłego produktu
Klient wpisuje kod produktu. Klient personalizuje wybrany produkt. Klient wybiera metodę płatności, a następnie płaci wedle dokonanego wyboru. Automat przygotowuje posiłek. Automat infomruje o możliwości odbioru gotowego produktu, a następnie go wydaje.
Klient wpisuje kod produktu. Klient personalizuje wybrany produkt. Klient wybiera metodę płatności, a następnie płaci wedle dokonanego wyboru. Automat przygotowuje posiłek. Automat informuje o możliwości odbioru gotowego produktu, a następnie go wydaje.
### Use case 5: Płatność kartą
Klient wybiera metode płatności kartą. Klient postępuje według instrukcji wyświetlanych na terminalu płatniczym. Następuje finalizacja płatności, automat informuje o pomyślnej płatności.
Klient wybiera metodę płatności kartą. Klient postępuje według instrukcji wyświetlanych na terminalu płatniczym. Następuje finalizacja płatności, automat informuje o pomyślnej płatności.
### Use case 6: Płatność gotówką
@ -58,15 +58,15 @@ Klient wybiera przycisk powrotu do wybrania metody płatności. Automat zwraca w
### Use case 8: Zwrot wpłaconej gotówki
Klient wybiera przycisk zwrot gotówki na automacie. Automat zwraca wpłaconą gotówkę.
Klient wybiera przycisk "zwrot gotówki" na automacie. Automat zwraca wpłaconą gotówkę.
### Use case 9: Naprawa automatu
Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1. Serwisant dokonuje analizy systemu. Serwisant wykonuje niezbędne naprawy. Seriwsant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem#1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1. Serwisant dokonuje analizy systemu. Serwisant wykonuje niezbędne naprawy. Serwisant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem #1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
### Use case 10: Przegląd techniczny automatu
Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem#1. Serwisant dokonuje przeglądu technicznego systemu. Seriwsant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem#1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
Serwisant wpisuje unikalny kod serwisowy wprowadzając automat w tryb serwisowy, a następnie otwiera drzwiczki serwisowe automatu kluczem #1. Serwisant dokonuje przeglądu technicznego systemu. Serwisant zamyka drzwiczki serwisowe kluczem #1 i podaje ponownie kod. Automat przechodzi w tryb operacyjny.
### Use case 11: Wysłanie komunikatu o braku towaru